האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

יונקרס ירושלים

מתקנים לחימום על ידי גז

יונקרס הינן מערכות חימום על ידי גז. המערכת פועלת בשני מישורים בבית

במישור הראשון המערכת משמשת לחימום והסקה לבית באמצעות גז – באזורים כמו ירושלים, בהם ישנו כפור עז מאוד בחודשי החורף במיוחד, ההסקה והחימום בבית חשובים במיוחד. לאחר שכבר מוצו כל הפתרונות והנסיונות האפשריים עבור חימום הבית אנחנו מגלים את מערכת החימום על גז אשר מביאה לנו יעילות, חסכנות עצומה בכסף וגם רוגע ובטיחות. המערכת יוצרת מצב בו אנחנו משלמים גז ולא על חשמל וכאמור גז זול בהרבה מאשר חשמל. במקביל מערכת החימום על גז פועלת בצורה מאוד מהירה ויעילה מאשר המהירות שבה יכולים לפעול מכשירי חשמל.

המישור השני המערכת משמשת לחימום מים באופן מיידי מבלי שיהיה את הצורך להמתין לדוד שיתחמם על ידי החשמל ושיספיקו המים לכולם. כל בני המשפחה יכולים להתקלח במים רותחים ונעימים על ידי מערכת יונקרס. היופי במערכת הוא שהיא מזהה את הצריכה הדרושה ולפיכף מחממת את המים עד כמה שצריך. ברגע שהברז נפתח המערכת דואגת למים חמים עד למועד הסיום וכל הזמן דואגת להמשיך ולטעון את עצמה.

הגז כמובן עולה הרבה פחות ממה שעולה חשמל ועל כן למעט ההתקנה הראשונית, החיסכון הכספי שיש לנו במעבר למערכת יונקרס הוא חיסכון עצום לשנה.

במידה ואנחנו גרים בירושלים, אנחנו יודעים איזה קור יכול להיות בימי ולילות החורף הקשים. כדאי מאוד כי ניערך מראש ונדאג להסקה וחימום המים באופן מיידי על ידי מערכת יונקרס. בחיפוש אחר מתקין עבור מערכת יונקרס ירושלים ניתן ליצור קשר עם חברת א.מרכז שירות. החברה הינה חברה מקצועית, מיומנת ואחראית אשר מחזיקה צוות של טכנאי ומתקינים עבור כל סוגי מכשירי החשמל הביתיים. הטכנאים מבצעים תיקונים ופתרונות עבור תקלות כמו גם התקנות לדוגמא התקנה של מערכת יונקרס. החברה דואגת לתת ללקוחותיה מענה מהיר ואדיב תוך שיבוץ טכנאי לבית הלקוח גם במקרי חימום ובמקרים דחופים במיוחד בזמן המהיר ביותר שקיים כיום בשוק בעלי המקצוע. כדי לפנות אל חברת א.מרכז שירות חייגו עוד היום – 073-2051017 .