האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למקררים בירושלים, מודיעין והסביבה

resize

חלקי חילוף

מחפשים חלקי חילוף מקוריים למקרר? חייגו כעת
02-5851919

מכל התרחישים הכי גרועים שעלולים להתרחש בקיץ השבתת מקרר היא אחד מהיותר מסייטים שבהם… אם חלה תקלה במקרר והוא אינו עובד במלוא תפוקת הקירור או גרוע מזה, פעילותו מושבתת כליל – אין סיבה  לצאת מהכלים או לדפוק את הראש בקיר. א. מרכז שירות ישלחו אליכם טכנאי מקררים בירושלים והסביבה המומחה בטיפול בכל בעיה ובשילוב חלקי החילוף הנדרשים שיספק לכן שירות מקצועי מיטבי מהיום להיום.
חלקי חילוף מקוריים של יצרניות מובילות יותקנו אצלכם בבית ותינתן עליהם אחריות מלאה. נציגי השירות שלנו ערוכים להיקרא ולהתייצב בבתי הלקוחות בכל עת, תהיה השעה אשר תהיה. ניתן לקבוע את שעת הביקור הנוחה והמתאימה לכם.

זמינות מעל הכל!

ברור לכול, שיותר מאשר מכשירי חשמל רבים אחרים, גורם הזמן בתיקון תקלה שמתחוללת במקרר הוא קריטי. הדחיפות או אף הבהילוּת נובעים מהעובדה,  כי המוצרים אשר המקרר הוא מקום אחסונם הטבעי לא יכולים להיוותר בו כשהוא מקולקל, מאחר שקלקולו גורם בהכרח גם לקלקולם.
חלקי חילוף למקררים מכל הסוגים יותקנו לפי הצורך ויאפשרו המשך פעולתו הסדירה של המקרר במלוא התפוקה. לקוחות רבים עשויים להעיד על טיב השירות שניתן להם, על המהירות ועל היחס הטוב שזכו לו מנציג השירות.
אתם לא צריכים להתנצל או להצטדק על קריאה בכל שעה שהיא. אתם ודאי לא מתכננים ולא מתזמנים את מועד התקלה לזמן שבו עצם הקריאה לספקי שירות כרוכה באי נוחות או באי נעימות.
כמי שעוסקים מזה שנים בתיקונים ובהחלפות של חלקי חילוף של מכשירי חשמל אנחנו יודעים כי נציגי השירות שלנו עשויים להיקרא לתיקון גם בשעות-לא-שעות. חובתנו להתייצב בבית הלקוח מהר ומוקדם ככל שניתן על מנת לצמצם את הנזק- אולי אף למנוע אותו- ולקצר ככל שניתן את משך זמן ההמתנה לתיקון.
לקוחות א. מרכז שירות נהנים מתעודת אחריות כללית הניתנת להם לאחר כל תיקון, מביטוח שנתי למוצרי החשמל בביתם באזור ירושלים, מודיעין והסביבה, משירות מהיר ואדיב בתוך הבית בשעות הנוחות להם. הביקור, הייעוץ והחיוך- חינם.