האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מילוי גז מזגנים בירושלים, מודיעין והסביבה

resize

מילוי גז מזגנים הוא המומחיות שלנו!
לקבלת ייעוץ מטכנאי מקצועי התקשרו כעת
02-5851919

עלייה במחירי הגז בארץ גררה גם התייקרות בשירותי מילוי גז מזגנים ברחבי המדינה, ובביקוש לתיקון מזגנים במודיעין, ירושלים וסביבתם בפרט. הצורך במילוי מתעורר כאשר הוא אינו מקרר כהלכה, או לחילופין במקרים בהם ישנה דליפת גז. הם נוטים לאבד כמויות זעירות מנוזל הקירור בזמן הפעולה, ולאחר תקופה ארוכה עלול להיווצר חוסר משמעותי. בנוסף, יש סימני דליפת גז המחייבים מעורבות של איש מקצוע. סימנים אלו יכולים להיות ביחידה הפנימית, ביחידה החיצונית או בצינורות המחברים ביניהם.

חשוב לזכור כי באופן עקרוני הגז אינו דורש מילוי. הוא לא מתיישן ולא מתקלקל, והוא גם אמור להספיק לכל אורך החיים שלו. רק תקלות גורמות לבריחה ולצורך במילוי. יחד עם זאת, עובדות אלו מוכיחות כי המילוי לבדו אינו מספיק. יש לברר האם מתקיימת דליפה וכיצד היא משפיעה על כל המערכת. דליפה נוטה לחזור על עצמה לעיתים קרובות ותחייב מילוי נוסף כבר לאחר זמן קצר.

מומלץ לא להסתפק במילוי גז ולאתר את מקור הדליפה. לאחר מכן ניתן לאטום אותה בצורה יסודית ולשפר את יעילותו באופן מיידי. טווח המחירים של שירותי גילוי דליפות ומילוי גז עשוי להיות רחב, אך מדובר על הוצאה משתלמת. מבחינה מקצועית, את האיתור של מקור הדליפה נהוג לבצע בעזרת גלאי אלקטרוני. זהו גלאי המהווה כלי חשוב בציוד של טכנאי והוא אינו זמין עבור לקוחות פרטיים.

מה משפיע על המחיר של מילוי גז?

טכנאי מזגנים הוא הגורם שרשאי למלא גז ולכן כדאי להיעזר בשירותיו. ההבדלים בין מחירי התיקון מושפעים ממספר פרמטרים קבועים. ראשית, מיקומו משמעותי משום שהוא קובע את הנגישות. גישה מסובכת מסכנת את בעל המקצוע, שגובה בהתאם מחיר יקר יותר. שנית, הפרמטר המרכזי המשפיע על המחיר הוא כמות הגז שצריך למלא. ככל שחסר יותר, כך צריך לשלם עוד על המילוי. כמות קטנה של גז תחייב תשלום של 300-500 ש"ח, בעוד כמויות משמעותיות יותר הנפוצות בעיקר במזגנים תעשייתיים יכולה לחייב בתשלום של 850 ש"ח ומעלה. בהקשר הזה יש לציין את הקשר בין התפוקה שלו לכמות הגז אותה הוא צורך. מזגן עם תפוקה גבוהה דורש יותר גז במערכת וחשוף לעוד דליפות.

פרמטר שלישי שקובע את ההבדלים בין מחירי תיקון ומילוי הוא סוג הגז. מזגנים ישנים שיוצרו עד שנת 2005 נקרא 22R ועלותו גבוהה, בעיקר בשל הנדירות שלו. גז חדש נקרא 410R ומלבד העובדה שהוא עומד בסטנדרטים ירוקים, המחיר הממוצע שלו נוח והגיוני. בכל מקרה, מילויו לא נחשב תיקון ולכן הוא לא כולל את איתור מקור הדליפה. פעולות אלו לא נכללות בהצעת המחיר של טכנאי ודורשות השקעה כספית נוספת.

לסיכום, ההסבר על גז מזגנים ואופן המילוי שלו רלוונטי לכל מי שמשתמש במערכות מיזוג ישנות או חדשות. הוא לא יכול לעבוד ללא גז והצורך במילוי הוא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה. הדבר החשוב הוא ביצוע מילוי מקצועי, בצורה בטוחה ובליווי נותני שירות מנוסים. מומלץ לברר לגבי שירותיהם של טכנאי מזגנים באזור ירושלים, מודיעין והסביבה, ולהזמין אותם מוקדם ככל האפשר על מנת למנוע תקלות נוספות.