האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מערכת הסקה ביתית

על מה פועלת מערכת הסקה ביתית?

מערכת הסקה ביתית היא מונח כולל לשיטות שונות של חימום הבית, החל בקמין ועד לחימום תת רצפתי על חשמל. באופן כללי, מדובר במערכות שתפקידן הוא להעלות את הטמפרטורות בחללי הבית השונים בימים הקרים, תוך שימוש בעזרים שונים כגון ארובות, צינורות ברזל ומשאבות חום. בשורות הבאות נבחן מספר חומרים שבהם אפשר להשתמש לצורך הסקה ביתית, מהם נגזר מבנה המערכת בכללותה.

  • גז – מערכת הסקה ביתית על הגז נותנת לכם מספר יתרונות משמעותיים. ראשית, מדובר בחומר נגיש מאוד שמחיריו אינם משתנים באופן מהותי לאורך העונה, כמו שקורה בתנור עצים. שנית, מערכת על גז הינה פשוטה ונוחה מאוד לתפעול ושליטה, ואפשר להגיע איתה בלי בעיות מיוחדות לטמפרטורה המבוקשת, בין אם קיים בה תרמוסטט ובין אם לא.
  • סולר – בדרך כלל מערכות הסקה ביתיות על סולר הרבה יותר יקרות ממערכות על גז. כמו כן, נכון להיום הסולר עדיין יותר יקר מהגז מבחינת עלויות התפעול השוטפות של המערכת, אם כי נושא זה יכול כמובן להשתנות בהתאם לשינויים במחירים לאורך השנים. על כל פנים, מדובר במערכת שנותנת חימום נעים מאוד לבית והיא אינה דורשת התעסקות מיוחדת מלבד ניקיונות תקופתיים.
  • חשמל – יש כמובן מערכות הסקה ביתיות שפועלות על חשמל, בין אם מדובר במזגנים מרכזיים או בחימום תת רצפתי. יש מספר יתרונות למערכות אלו המתבטאות בעלויות השימוש, ובאי תלות בספקי עצים, גז או סולר. מצד שני, בעלי מערכות אלו תלויים בתשתיות חברת החשמל ומכאן גם בהפסקות יזומות או תקלות ברשת בעונת החורף.
  • עצים – את מערכות ההסקה ניתן להפעיל גם עם עצים ובמקרה זה נדרשת התעסקות מרובה יחסית, וגם קשה לכוון לטמפרטורה מדויקת ורצויה של החלל. בנוסף, עצים אינם הפתרון האקולוגי ביותר ולמי שהנושא חשוב עדיף לקנות מערכת על גז. יחד עם זאת, מערכת הסקה על עץ נותנת הרגשה מיוחדת, חמימה ואינטימית, יותר מאשר כל האפשרויות האחרות שהוזכרו לעיל.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ולשיחה עם נציגי חברתנו התקשרו כעת לטלפון 073-2051017.