האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מחמם מים בגז רינאי

מחמם מים מהיר בגז – כל היתרונות

נמאס לכם לרעוד מקור עד שהמים החמים מגיעים? מפחדים מחשבון החשמל? רוצים ליהנות ממים חמים מתי שבא לכם ובאופן מיידי? אם כן, מחמם מהיר מים בגז הוא הפתרון המושלם עבורכם. א.מרכז שירות היא חברה ותיקה בעלת 20 שנות ניסיון המספקת שירותי מכירה והתקנה של מחממי מים בגז, וכן שירות תיקונים מהיר ויעיל בהתאם לתנאי הפוליסה. הצוות המקצועי שלנו פועל בשעות גמישות ומעניק ייעוץ מקצועי בבית הלקוח בחינם.

לפני שנעסוק בחימום בגז, יש לציין כי קיימים גם פתרונות חשמליים מתקדמים עבור מחמם מהיר למקלחת ודוגמא נאה לכך מהווה מחמם מים מהיר לאמבטיה 5.5kw. מדובר במחממים מהירים מאוד שעובדים רק בזמן שאתם מפעילים את המים במקלחת, דבר התורם לחיסכון משמעותי ביותר בצריכת החשמל. למידע בנושא זה ולהזמנות פנו אל שירות הלקוחות של חברתנו.

אז למה להתקין מחמם מים מהיר בגז?

מחמם מים מהיר בגז נותן לכם פתרון פשוט, נפלא וחסכוני. להלן כמה מיתרונותיו המרכזיים:

  • חוסכים בהוצאות חשמל ומים – אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה הבאה: יוצאים מהבית ומתחילים לדאוג אם שכחתם לכבות את דוד החשמל, מה שבאמת קורה לעיתים קרובות ומוביל להוצאות מיותרות. אתם גם בטוח מכירים את המצב המעצבן שבו צריך לחכות למים החמים, על כל אי הנוחות והבזבוז הכרוכים בעניין. גם כאן, מחמם מים מהיר בגז פותר את הבעיות וחוסך לכם בהוצאות. הסיבה היא שהמחמם מתחיל לפעול אך ורק כשאתם פותחים את הברז, ונסגר כאשר אתם סוגרים אותו, כך שאין שום בזבוז של גז וגם לא של מים – פשוט כי אתם מקבלים מייד מים חמים.
  • שיא החיסכון – מי שרוצה להביא את החיסכון לשיא יכול לחבר את מחמם המים אל המיכל של דוד השמש וכך לקבל מים חמים כל עוד הקולטים מתחממים בלי להפעיל את הגז בכלל. המחמם מזהה כל הזמן מהי טמפרטורת המים בצינור וכאשר הם יורדים מתחת לסף מסוים, שאתם קובעים, מתחיל לעבוד החימום בגז. הדבר עובד כמובן גם בימים מעוננים ובשעות הערב והלילה, כאשר הקולטים אינם מקבלים שמש ואתם מקבלים מים חמים מהגז.
  • שיא הנוחות – מודאגים אם יישארו לכם מים חמים אחרי שכל המשפחה מתקלחת? מילוי האמבטיה מחסל לכם את המים בדוד? כולם רבים מי יהיה ראשון ומי האחרון שיקבל מים פושרים במקרה הטוב? עם מחמם מים מהיר בגז זה לעולם לא קורה כי המים תמיד חמים, ולא רק זאת – הם חמים בדיוק בטמפרטורה שאתם רוצים וקובעים.

הזמינו טכנאי ממרכז שירות

חברתנו מעסיקה צוות של טכנאי גז מנוסים ומיומנים אשר ישמחו להתקין בביתכם את המחמם המהיר. לפרטים נוספים בנושא והזמנת השירות, התקשרו אלינו בטלפון 073-2051017 או במספר 052-2867051.