האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למקרר תדיראן

תיקון מקצועי עם חלקי חילוף למקרר תדיראן

תארו לכם יום קיץ חם ומקרר תדיראן שזה עתה הועמס במוצרים מהסופר בשווי מאות שקלים, ולפתע שבק חיים. בין אם מדובר במקרר שלא מפיק מספיק קור או גרוע מכך – שבק כליל, הוא נדרש לתגובה וטיפול מהיר על ידי טכנאי מקררים מנוסה ואמין. חברת א. מרכז שירות מבצעת את הטיפול במהירות ובכול מועד מבוקש, עם טכנאי המחזיק בכול הידע והכלים על מנת לזהות את הבעיה ולתקנה עם חלקי חילוף למקרר תדיראן שמתאימים לדגם שלכם.

חלקי חילוף לכול דגמי מקררי תדיראן

עם חברתנו תזכו לשירות מקצועי, אמין ויעיל עם כל חלקי החילוף המקוריים עבור כול דגם מקרר תדיראן שברשותכם, לרבות חלקי חילוף למקרר תדיראן אפולו. בנוסף לכך, אנו מחזיקים בחלקי חילוף מקוריים של כול המותגים ויצרני המקררים המובילים בשוק הישראלי. החלקים ייבחרו בהתאם לסוג הבעיה, ויותקנו באופן מדויק ומקצועי אשר יבטיח את חזרת המקרר לתפקוד מלא תוך פרק זמן קצר. בנוסף, שירותינו מוצעים עבור מחירים משתלמים לרבות כיסוי לפוליסות ביטוח ועם תעודת אחריות כוללת בסיום העבודות. כמו כן, תוכלו לרכוש דרכנו, לתקן ולבטח את המקרר ומחממי מים בגז ומוצרי חשמל נוספים, וכך לחסוך באופן משמעותי בעלות תיקונם בעתיד.

שירות זמין ומהיר

ברור לנו שתקלה במקרר שלכם הינה קריטית ואינה סובלת דיחוי, בהיותה מובילה לקלקול של כול מלאי המוצרים המאוחסן במקרר. לכן, אנו מספקים שירות תיקון מקררים מיידי כבר באותו היום, בכול שעה ומועד מתאימים, לרבות שעות מאוחרות. השירות יסופק כמה שיותר מהר ובאופן אדיב ומקצועי.

המלצות לתחזוקה נכונה של מקרר תדיראן

מלבד שירותי תיקונים והחלפת חלקים מקוריים עבור מקררי תדיראן, הטכנאים שלנו גם ישמחו לייעץ לכם על תחזוקה נכונה של המקרר שלכם המסייעת במניעת תקלות במכשיר. כך למשל, את מקרר תדיראן יש לנקות כשהוא מנותק מהחשמל בעזרת חומרי ניקוי המומלצים על ידי היצרן. כמו כן, מומלץ לנקות את אטמי הגומי של המקרר ומשטחים הבאים עימם במגע, וכך לשמר את אטימתן של הדלתות. עוד יש לדאוג שהמוצרים המאוחסנים אינם מונעים את אטימת הדלתות ואינם חוסמים את פתחי האוויר.

תיקון והתקנת חלקי חילוף למקרר תדיראן

להזמנת שירותי תיקון והתקנת חלקי חילוף למקרר תדיראן צרו קשר כבר עכשיו עם חברת א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.