האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למזגן טורנדו

חלקי חילוף למזגן טורנדו עם התקנה מקצועית

מזגנן הטורנדו שלכם התקלקל ואתם נדרשים לחלקי חילוף? לחברת א. מרכז שירות יש את המענה השלם עבורכם עם חלקי חילוף למזגן טורנדו מקוריים בלבד, המותקנים על ידי טכנאי מזגנים מוסמך ומנוסה מטעמנו. שירות מקצועי זה יבטיח זיהוי נכון של הבעיה, בחירה בחלקי החילוף הנכונים עבורה, והתקנתם באופן מדויק ונכון אשר יבטיח את תפקודו התקין והמיטבי של מזגנכם. כול זאת עם מעטפת שירות מקיפה המעניקה מענה מהיר לכול קריאה בכול מועד המתאים לכם, ביחד עם אחריות כוללת ועבור מחיר כדאי ומשתלם.

היתרונות של מזגני טורנדו

מזגני טורנדו הינם מזגנים תוצרת כחול לבן של חברה ישראלית המייצרת את כול סוגי המזגנים וקיימת קרוב לשלושה עשורים. מדובר במזגנים איכותיים העומדים בכול דרישות התקנים, חסכוניים בצריכת החשמל ומותאמים במיוחד לאקלים בארץ. המזגנים מיועדים לשימוש פרטי, מסחרי ותעשייתי, וכוללים בין היתר מזגן מסוג עילי, מפוצל, מיני מרכזי ומזגני אינוורטר. חשוב להבין כי גם מזגנים מעולים כמו אלו של חברת טורנדו הינם מכשירים מורכבים ורגישים הנדרשים להתמודד עם עומסי עבודה שוטפים וגבוהים. לכן, גם מזגנים אלו מועדים לתקלות שאותן יש לתקן עם חלקי חילוף מקוריים של החברה.

רכישה עצמאית או התקנה מקצועית?

נכון שבשוק של ימינו ניתן לרכוש חלקי חילוף למזגן טורנדו באופן עצמאי דרך חנויות מזגנים או יצרן המוצר. התנהלות זו אולי תחסוך לכם כמה עשרות שקלים, אולם היא תגזול מכם הרבה זמן ואנרגיה ותותיר אתכם עם הצורך להתקין לבד את החלקים במזגן באופן נכון ומדויק. חשוב להבין כי בחירה לא נכונה של חלק והתקנתו באופן חובבני עלולה שלא לפתור את הבעיה ואף להוביל לנזקים נוספים במזגן. מנגד, בחירה ברכישת החלקים על ידינו והתקנתם על ידי טכנאי מוסמך ומיומן, תבטיח זיהוי נכון של הבעיה שיכולה להיות פשוטה או מורכבת יותר מהגלוי לעין לא מקצועית. התנהלות זו תבטיח בחירה נכונה של חלקי חילוף בהתאם לסוג ודגם המוצר, את הצלחת עבודות התיקון בעזרת ציוד וכלים מקצועיים, ואת פעולתו השוטפת, התקינה והמיטבית של המזגן לטווח קצר וארוך כאחד.

לקנייה והתקנה של חלקי חילוף למזגן טורנדו

להזמנת שירותי מכירה והתקנה של חלקי חילוף למזגן טורנדו, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.