האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חימום מים בגז או דוד חשמל

חימום מים בגז או דוד חשמל?

בעיקר לקראת ימי החורף מחפשים הישראלים דרכים יעילות, נוחות ומשתלמות יותר לחימום המים במקלחת, בשירותים ובמטבח. על כן, אנשים רבים מתלבטים בין חימום מים בגז או דוד חשמל, ועל כך תוכלו לקרוא במאמר הבא.

כמה מילים על חימום מים בגז

אם גם אתם מתלבטים בין חימום מים בחשמל או גז כדאי שתדעו כי חימום בגז מבוסס על מערכת פשוטה מאוד. לאחר ההתקנה של המערכת, בכל פעם שתפתחו את הברז ייכנס לפעולה מצת אלקטרוני שיצית להבה המחממת את הצינור, כך שהמים העוברים בו מתחממים גם הם. כך, באופן מיידי עם פתיחת ברז המים אתם מקבלים מים חמים בכל שעה משעות היום ולכל פעולה – שטיפת כלים, מקלחת וכדומה. יתרה מכך, המתקן מגיע עם צג דיגיטאלי שבו ניתן לקבוע מהי הטמפרטורה הרצויה – בין אם מטעמי נוחות או חיסכון. ואם לא די בכך, אפשר גם לחבר את המתקן אל דוד השמש על מנת שיתחיל לפעול רק כאשר המים יורדים אל מתחת לטמפרטורה שבחרתם. מדובר ביתרון משמעותי שעוד נעסוק בו בהמשך.

חימום מים בחשמל

חימום מים בחשמל מוכר יותר לציבור הישראלי ומבוסס על גוף חימום מתכתי המיועד לחמם את המים שבמיכל. כמובן, החימום אינו מיידי אלא לוקח כשעה עד שעתיים בהתאם לנפח המיכל, ומעבר לכך המים עלולים שלא להספיק לכל האנשים שרוצים להתקלח. מאידך, קיימת אפשרות לפתור חלק מהבעיות באמצעות התקנת מכשור ייעודי כמו טיימר או מאיץ חימום, המאפשרים לכם ליהנות במהירות יחסית ממקלחת קצרה, או לקום בבוקר וליהנות ממים שכבר חוממו בעזרת הטיימר. כמו כן, יחסית לעלות הרכישה וההתקנה של מחמם מים בגז, ישנה עדיפות במחיר לחימום בחשמל בטווח הקצר. מאידך, ראוי להביא בחשבון כאשר מתלבטים בין חימום מים בגז או חשמל היא שלגופי החימום יש בלאי המצריך את החלפתם בכל שנה וחצי לערך, ושהמערכת עלולה להתקלקל עקב קצרים.

אז מה עדיף?

היתרון המרכזי של חימום מים בגז הוא שאינכם תלויים בכלל במזג האוויר או בזמן, ותמיד יהיו מים חמים כאשר תרצו אותם – ובדיוק בטמפרטורה המתאימה. כפי שאמרנו, ניתן להשיג חיסכון משמעותי על ידי חיבור המתקן לדוד השמש, ובארצנו אכן יש ימי שמש לא מעטים אפילו בחורף. מלבד זאת, בחימום בגז אין מצב שבו שוכחים לסגור את המערכת, כפי שקורה לעיתים קרובות בדוד חשמלי בלי טיימר, דבר המונע בזבוז מיותר. כמו כן, בחימום בגז אין כל בזבוז מיותר של מים כפי שקורה בדוד חשמלי, כאשר אנו מחכים לעיתים במשך דקות עד שהמים החמים יואילו בטובם להגיע.

בשורה התחתונה, לחימום מים בגז לעומת חשמל יש מספר יתרונות בולטים, ובהחלט מומלץ להתקין את המערכת עם חברה אמינה ומוכרת כמו א.מרכז שירות. יחד עם זאת, קיימים גם פתרונות חשמליים חסכוניים ומתקדמים כמו מחמם מים חשמלי למקלחת, שגם אותו ביכולתנו להתקין ולתקן. למידע נוסף על מחממי המים המיידיים שלנו, על ההתקנה בבית הלקוח ועל השירות לטווח הארוך, פנו אלינו בטלפון 073-2051017 או במספר 052-2867051.