האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

התקנת יונקרס

התקנת יונקרס מקצועית וכדאית

חברת א. מרכז שירות הוותיקה והמובילה בענף מערכות הסקה וחימום, מעניקה לקהל לקוחותיה גם שירותי התקנה מקצועיים של יונקרס. שירותי התקנת יונקרס מסופקים על ידי טכנאי גז של החברה, המכירים היטב מערכות הסקה וחימום אלו, יודעים להתאימן לכול לקוח, מגיעים עד לביתכם בכול מועד מבוקש ומעניקים שירות אדיב, מהיר ומקצועי. יתרה מכך, אנו מציעים עבור התקנת יונקרס מחיר אטרקטיבי במיוחד ומספקים עבור העבודה תעודת אחריות מקיפה.

המאפיינים והאיכויות של מערכות יונקרס

מערכות הסקה וחימום מים של יונקרס מעניקים פתרון יעיל, ירוק, מהיר וחסכוני להסקת הבית בחורף, ולהספקה מיידית של מים חמים. מדובר במערכות תקניות, איכותיות ומתקדמות הפועלות באמצעות גז ואשר מחולקות לשני סוגים – הסקת וחימום חדרים ומערכות לחימום מים.
• מערכות לחימום מים – מערכות לחימום מים של יונקרס שאנו מתקינים מהוות פתרון יעיל, בטוח, קל לתפעול, חסכוני ומהיר לחימום מים, בייחוד בימי החורף בהם אין מספיק שמש להפעלת דודים סולאריים. השימוש במערכות אלו יחסוך לכם המתנה ארוכה לחימום מים בחשמל, שגם עולה הרבה מאוד כסף. למעשה, עם מערכות אלו תזכו במים חמים תוך שניות ספורות וזאת רק עבור כמות המים הדרושה לכם. בנוסף, עם יונקרס תוכלו לווסת את כמות המים הדרושה לכם ולווסת את הטמפרטורה שלהם בכול ברז בבית.
• מערכות הסקה- מערכות הסקה של יונקרס חוסכות בצריכת חשמל ומחממות את החלל באופן בטוח ואחיד לכול שטחו. כמו כן, מכיוון ששיטת חימום זו מחממת למעשה בעיקר את קירות הבית ולא את האוויר שבו, היא אינה מייבשת את האוויר עצמו.

התקנה נכונה של מערכות

במידה ובחרתם ליהנות משירותי התקנת יונקרס של חברתנו, תזכו במערך שירות מקצועי ומקיף. המערך מתחיל בייעוץ מקצועי להתקנת מערכת שמתאימה במדויק לנתונים ולצרכים שלכם. ההתאמה מבוצעת על ידי הגעה לביתכם ובחינת החלל והרגלי החיים שלכם. כך למשל, נבחן את גודל ומבנה הדירה, באם מדובר בבית פרטי או דירה בבניין, ומהם הרגלי צריכת המים והחימום שלכם. ההתקנה עצמה תבוצע במועד המתאים לכם בעזרת טכנאים מוסמכים ומיומנים עם מכשור, ציוד וחלקים איכותיים.

שירותי התקנת יונקרס

להזמנת שירותי התקנת יונקרס עבור מחיר משתלם ועם שירות מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, התקשרו אל חברת א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.