האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מדוע כדאי לרכוש חלקי חילוף למזגנים מטכנאי מוסמך?

resize

חלקי חילוף למזגן

מזגנים הם אלמנט הכרחי בימינו. במיוחד בחודשי הקיץ החמים, הלחים והדביקים, בהם הם אלה שלמעשה מאפשרים לאנשים לתפקד בצורה תקינה. קשה לדמיין את החיים המודרניים בלעדיהם. קשה עוד יותר לתאר מצב בו המזגן, כך סתם לפתע באמצע חודש אוגוסט, מחליט לשבות. זה קורה, ובוודאי קרה גם לכם. אתם מזמינים טכנאי מזגנים, מתפללים שיגיע מהר ומחזיקים אצבעות שלא יכניס אתכם להוצאות כספיות כבדות. אם מדובר אך ורק במילוי גז מזגנים שאזל, והטכנאי ימלא אותו תמורת סכום סמלי – התמזל מזלכם. המקרה הגרוע יותר הוא בו הטכנאי אומר שהמדחס או המאוורר הלך, ויש לקנות חדש. טוב, אם צריך אז צריך, אבל קחו בחשבון כי רכישת חלקי חילוף למזגנים מטכנאי מוסמך עדיפה על הרכישה בדרך אחרת, גם אם יציעו לכם מחיר נמוך יותר.

טכנאי מזגנים מוסמך

כמו בכל מכשיר חשמלי אחר, גם במזגן ישנם חלקי חילוף הנוטים להתקלקל מסיבה זו או אחרת ואתם נדרשים להחליפם, לא לבד כמובן, אלא בעזרתו של איש מקצוע. לעיתים העלות של חלקי החילוף תהיה גבוהה מדי, ולאור המצב בו המזגנים היום כבר לא עולים הון עתק, כדאי פשוט לקנות מזגן חדש. עם זאת, קניה כזאת אינה מומלצת, היות והחלפת המזגן מלווה לרוב בכאב ראש והוצאות כספיות גדולות יותר ממה שתכננתם. אז מה עושים? פונים לטכנאי מזגנים מוסמך שיפתור את הבעיה. לטכנאי מזגנים מוסמך יש ניסיון בפתרון כל סוגי התקלות וידע מעמיק בכל הקשור לחלקי חילוף. מעבר לכך, הוא יהיה בעל הבנה מעמיקה בנושאים כמו יסודות החשמל, האלקטרוניקה, הפעלת המזגנים ועוד. מה שכן, אל תתייבשו לבקש תעודה על מנת לוודא שיש לכם עסק עם איש מקצוע מוסמך.

שירות מטכנאי מוסמך

המזגן התקלקל. אתם צריכים חלקי חילוף. אחת האפשרויות היא לקנות אותם באופן עצמאי דרך היצרן או בחנויות מזגנים ואולי לחסוך על הדרך עשרות שקלים. האפשרות השנייה היא להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות ולדעת שהמזגן שלכם יחזור לחיים במהרה, וישרת אתכם נאמנה לאורך זמן. התאמת חלקי חילוף למזגן, כל שכן התקנתם התקינה בהתאם לדגם וסוג המזגן, מוכרחה להתבצע על ידי איש מקצועי אחד המבין את הבעיה לעומקה, יודע להציע פתרון ויעשה הכל כדי לספק את רצונכם. לטכנאי יהיה בדיוק מה שאתם צריכים, והוא יוכל להתקין את החלק מבלי שתידרשו לריצות מיותרות מצדכם.

שירות תיקונים מקצועי בבית הלקוח

שירות תיקונים מקצועי כמו גם רכישה נבונה של חלקי חילוף למזגנים מתחילה מבחירת חברה מקצועית ואמינה. בחברת א.מרכז שירות, המספקת שירות תיקונים מקצועי בבית הלקוח מזה 16 שנה, עומדים לשירותם צוות מיומן ואמין. אנו מספקים שירות תיקונים במסגרת פוליסת הביטוח עבור המוצרים של חברות מובילות כגון סמסונג, פיליפס, ג'ינרל אלקטריק, AEG, תדיראן, אמקור, בוש, וסטינג-האופאר ועוד. השירות שלנו מהיר ואדיב, אפילו מהיום להיום, בשעות גמישות ועם אחראיות מלאה. אל תחשבו פעמיים ופנו למי שבאמת יכול לספק לכם שירות מעולה תמורת מחיר הגון.

סוגי חלקי חילוף

כשמדברים על חלקי חילוף למזגנים, מתכוונים לכמה חלפים בסיסיים שיש בכל מזגן. כשמדברים על החלפת חלקי חילוף, מתכוונים לעבודה מקצועית של טכנאי מזגנים מוסמך, הגובה מחיר הן על עבודתו והן עבור חלקי החילוף עצמם.  אתם בוודאי רוצים לדעת כמה עולים חלקי החילוף השונים על מנת לדעת שהטכנאי שלכם יגבה מכם מחיר הולם. כך למשל, שלט של המזגן הנוטה להתקלקל באופן תדיר עולה כ- 100-150 ₪. פילטר למזגן אותו רוכשים כאשר הפילטר הקיים נסדק, נקרע או נשבר עולה כ- 80-120 ₪. תרמוסטט למזגן, הקובע את עוצמת הפעילות בהתאם לטמפרטורה, עולה כ- 70-100 ₪. המנוע יעלה כ- 1,000-3,000 ₪ והמדחס 2,000- 4,000 ₪.
זקוקים לחלקי חילוף מקוריים למזגן שלכם? מחפשים חברת תיקונים מקצועית ואמינה? פנו אלינו א.מרכז שירות עוד היום ונשמח לסייע להם במהירה ועם אחריות מלאה.