האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

איך לבחור מייבש כביסה

מייבש-כביסה

מייבש כביסה משדרג את איכות החיים, חוסך בצריכת אנרגיה ושומר על איכות הבדים והבגדים לאורך זמן. המייבש הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר עבור משפחות ובני זוג צעירים. כיום ניתן לרכוש מייבש איכותי במחירים משתלמים וליהנות ממנו במשך שנים רבות. המייבש פועל בצורה יעילה, הוא מתאים עבור כל סוגי הבגדים ללא יוצא מן הכלל והתחזוקה שלו פשוטה ונכונה. יחד עם זאת, על מנת ליהנות מכל היתרונות הללו של מייבש כביסה כדאי לאמץ מספר טיפים.
בעת רכישה של מייבש כביסה יש לשים דגש על המפרט הטכני. אין צורך ברקע מקצועי על מנת לזהות את ההבדלים בין נתונים בסיסיים של מייבשים, אולם רצוי לערב מומחים בתחום החשמל ולקבל החלטה מושכלת. אנחנו בחברת א. מרכז שירות מלווים לקוחות מרוצים כבר מעל 20 שנה ומזמינים אתכם להצטרף למשפחה. דרכנו תוכלו להבין כיצד פועל מייבש כביסה, לקבל כלים לבחינת המייבש לפני הכביסה וליהנות מתמיכה מקצועית.

כיצד נקבעת עוצמת המייבש?

הטיפ המרכזי עבור רכישה של מייבש כביסה הוא לשים לב לפתח האוורור או המעבה. במהלך ייבוש הבגדים נפלטים מהמכונה אדים, ומתוך פתח האוורור אמור לצאת צינור פליטה. אם אין אפשרות למקום פתח כזה, יש צורך ברכישה של מייבש עם מעבה שהופך את האדים למים ואוגר אותם בתוך מיכל הניתן לריקון. התרשמו מהמפרט של המייבש ואל תתפשרו על בדיקה חיצונית בלבד.
בנוסף, זכרו כי עוצמת המייבש שתצטרכו תלויה בעוצמת הסחיטה של מכונת הכביסה בה אתם משתמשים. מכונת כביסה המסוגלת להפעיל סחיטה חזקה מורידה את משך הזמן הדרוש לייבוש, ולהיפך. בדקו מה יכולות הסחיטה של מכונת הכביסה שלכם, התאימו בין הקיבולת שלה לבין הקיבולת של המייבש ושמרו על הבגדים באמצעות מנגנון שליטה על טמפרטורת הייבוש.
יש עוד כמה טיפים שיעזרו לכם ליהנות מהמייבש. ראשית, תנו עדיפות למייבש כביסה עם חיישני לחות. חיישנים אלו מאפשרים למייבש להפסיק את פעולתו באופן אוטומטי כאשר הלחות הנמדדת נמוכה והבגדים כבר יבשים. שנית, שימו לב שמבנה המייבש מאפשר פתיחה של הדלת לכיוון הרצוי. פתיחה של הדלת לכיוון ההפוך מכיוון פתיחת הדלת של מכונת הכביסה נחשבת לאידיאלית והנוחה ביותר. כך תוכלו להעביר בגדים ממכונה למכונה בקלות וללא מאמץ מיותר. שלישית, בדקו האם המסנן של המייבש נמצא במקום נגיש וקל לפירוק. ההמלצה היא לנקות את הסיבים מהמסנן בתום כל הפעלה וכך להבטיח את יעילות המייבש.

פיקוד וטווח מחירים

לוח הפיקוד של מייבש כביסה חשוב לא פחות מהמפרט הטכני ומהביצועים. סוג אחד של לוח פיקוד הוא מכאני, בעוד הסוג השני הוא דיגיטלי. לוח פיקוד מכאני עמיד יותר לנזקים חיצוניים אך הוא פחות נוח מהפיקוד הדיגיטלי, שרגיש לתקלות ועלות התיקון שלו גבוהה יחסית. זכרו כי המחיר של המייבש תלוי בין היתר בקיבולת, שיטת הניקוז, חיישני הלחות ותכונות ייחודיות.
אנחנו בחברת א. מרכז שירות גאים להוביל את תחום מכשירי החשמל הביתיים. צרו קשר עם אחד מנציגינו ובואו לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת. תנו לנו לעזור לכם לרכוש מייבש כביסה ותיהנו מהמוצרים הטובים ביותר בישראל.