האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

טיפים והמלצות לרכישת מחמם מים בגז

resize

כל מי שבבעלותו מחמם מים בגז יודע שאין דבר כיף יותר מלקפוץ אל המקלחת ביום חורפי מבלי לדאוג לחימום הדוד קודם לכן או להתלבט אם הייתה מספיק שמש הבוקר כדי שיהיו מים נעימים. רחצת הכלים במים קפואים הפכה להיות זיכרון עמום וחשבונות החשמל היקרים משעות של דוד אשר נשכח דולק, כבר לא מחכים בתיבת הדואר. אם החלטתם גם אתם שאתם מעוניינים לשדרג את ביתכם בעזרת מכשיר כזה, ישנם כמה דברים שאנו ממליצים לכם לבדוק לפני תהליך הרכישה ביניהם- האם לרכוש מכשיר מהחברה אשר מספקת באופן קבוע את הגז לביתכם או אולי לבחור בחברת חיצונית, מה התקציב אותו אתם מקדישים למשימה ומה היא התחזוקה ההולמת למכשיר מסוג זה.

הבחירה במחמם מים בגז מול דוד שמש

רק בשנים האחרונות הפכה האפשרות של חימום בגז לטרנדית ופופולרית והיא לאט לאט נכנסת אל הבתים הפרטיים מכיוון שהיא מציעה שפע של יתרונות ממשיים. ראשית, אתם משלמים רק על מה שצרכתם. אין צורך להדליק את הדוד למשך שעתיים בשביל מקלחת אחת ולבזבז חשמל יקר. שנית, התחזוקה של מחמם המים היא זולה, ההתקנה פשוטה וגם חלקי החילוף מציעים מחיר שווה לכל כיס בניגוד להחלפת דוד שמש שיכול לעלות אלפי שקלים. יתרון נוסף הוא כמובן יתרון הזמן – אין צורך לחכות שעות למקלחת חמה בחורף קר אלא אפשר פשוט לקפוץ למקלחת, והיתרון האחרון – אין בזבוז של מים כי אין צורך לעמוד במשך כמה דקות ולחכות שהמים החמים יחלו לזרום; עם מחמם מים בגז המים החמים זורמים כבר מהשנייה הראשונה.

חברת הגז מול חברה חיצונית

בישראל ישנן כמה חברות המספקות גז לבתים הפרטיים. כמעט כל אחת מאותן החברות מספקות מוצרים נלווים מלבד הגז עצמו, כמו מייבשי כביסה, הסקות ביתיות וכאמור- מחמם מים מהיר הפועל על אספקת הגז הביתית. כאשר אתם מתכוננים לרכישת מכשיר כזה, תאלצו לבחור האם אתם מעוניינים לרכוש מחברת הגז המוכרת לכם ולבקש שישלחו לביתכם טכנאי גז בירושלים, תל אביב, חיפה וכל שאר חלקי הארץ או מחברה חיצונית המייצרת את המכשירים האלה. אנו ממליצים לקרוא המלצות על כל אחת מהאפשרויות, להתקשר לשירות הלקוחות של חברת הגז ולבקש הסבר מפורט על המכשיר ואף לשאול אנשים סביבכם אשר בבעלותם המוצר במה הם בחרו. היתרון העיקרי בבחירת מוצר מחברת הגז הוא השירות שתקבלו, גם בהתקנה וגם כאשר מתרחשת תקלה כלשהי. היתרון ברכישת מוצר חיצוני הוא שלעיתים המוצר עצמו נוטה להיות זול יותר מאשר בחברת הגז.

ההבדלים בין סוגי המחממים

רוב המחממים מבצעים כולם את אותה פונקציה בסיסית – חימום מים במהירות שיא. ברגע שאתם פותחים את ברז המים, ניצתת להבה בתוך הצינורות המחממת את המים בצורה מידית. כך, כל עוד המים זורמים, הם חמים. ההבדלים בין המחממים השונים נעוצים בפונקציות הפחות בסיסיות. חלק מן המחממים מציעים פונקציה של חימום המים לטמפרטורה מסוימת הנבחרת מראש, כאשר חלקם אף מציעים אפשרות בחירת טמפרטורה נפרדת לכל אחד מן הברזים ברחבי הבית. פונקציה נוספת מעניינת שניתן למצוא בחלק מהדגמים היא אפשרות התחברות לדוד השמש של הבית, כך כל עוד יש מים חמים בדוד השמש, מחמם המים לא פועל ולא מבזבז גז שלא לצורך.

אז כיצד נבחר מחמם מים בגז?

לאחר שבחנתם את כל סוגי הדגמים השונים והחלטתם שמחמם מים בגז עדיף על דוד שמש או חשמל, תוכלו לבחור את הדגם שמצא חן בעיניכם, לרכוש אותו (בין אם מחברת הגז ובין אם מחנות חיצונית) ולהנות ממים חמים בשניות.