האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

טיפים והמלצות לרכישת מדיח כלים

resize

בניגוד לשאר מוצרי החשמל הביתיים או אפילו רהיטים ומזגנים – מדיח כלים הוא מוצר שרוכשים פעמיים לכל היותר במהלך החיים. הוא מוצר אשר, אם בוחרים אותו נכון ומקפידים על תחזוקה וטיפול הולמים, מיועד להחזיק מעמד לשנים רבות עם תיקונים מעטים. מכיוון שזה אינו מוצר שאתם מתעתדים להחליף לעיתים קרובות, מומלץ לעשות סקר שוק נרחב לפני הקנייה ולהיות בטוחים שאתם רוכשים את המוצר שהכי נכון עבורכם ושייתן לכם את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם למשך שנים. במידה והחלטתם שזה הזמן הנכון עבורכם לרכוש מדיח חדש, ישנם מספר דברים שמומלץ וכדאי לשים לב אליהם עוד לפני הרכישה ואף במהלכה ביניהם: התקציב הרצוי שהקדשתם לרכישה, סוגי המותגים המוצעים בשוק וההבדלים ביניהם, התחזוקה הרצויה לכל אחד מן המותגים והחנות ממנה בחרתם לקנות (כולל האחריות ותנאי התשלום שאותה חנות מציעה).

לפני הקנייה

ישנם סוגים רבים של מדיחי כלים, המציעים כל אחד פונקציות שונות, בעלי גדלים ורוחבים שונים וכמובן בעלי טווח מחירים הנע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים. לפני שאתם מתחילים בהשוואת המחירים ובדיקת המוצרים, עליכם להחליט מה הצרכים שלכם. כמה נפשות גרות בבית, לאיזה גודל מדיח תזדקקו ומה הגודל הפנוי לכם במטבח וכמובן, מה הסכום אותו תרצו להוציא. לאחר קבלת החלטות אלה, ועם הפרמטרים הרצויים לכם בצעו חיפוש מקיף על המוצרים המוצעים לכם ברשת האינטרנט ובחנויות מוצרי החשמל. אנו ממליצים לבחור עד חמישה דגמים רצויים ולא יותר מכך ולבצע על אותם חמישה מוצרים השוואה נרחבת בין הדגמים.

השוואת מוצרים

כאשר החלטתם על חמשת הדגמים הרצויים תוכלו לבצע השוואה על מנת לבחור את הדגם אותו אתם מעוניינים לרכוש. ראשו חפשו ביקורות או המלצות על כל אחד מן הדגמים. רשת האינטרנט מלאה בהמלצות, מקצועיות וחובבניות כאחד, אשר יוכלו לספק לכם כיוון לגבי הדגם הרצוי. בדקו את הפרמטרים הבאים- נוחות השימוש, משך ההדחה, צריכת החשמל של המוצר, עלות המוצרים הנלווים הנרכשים עם המדיח (טבליות ניקוי, ג'ל ניקוי, מוצרים לתחזוקת המכשיר ועוד), עמידות המוצר לאורך זמן, הרעש אשר הוא עושה במטבח ועוד. בנוסף בדקו המלצות על המותג המייצר את הדגם – האם הוא מותג אמין, האם טווח האחריות שלו רחב, האם ישנן עמדות שירות הקרובות אליכן או שירות טכנאים יעיל וזריז, האם חלקי החילוף של המוצר, במידה ותזדקקו להם, זולים או יקרים במיוחד ועוד. מומלץ להתייעץ עם אנשים קרובים אליכם שכבר רכשו מדיח כלים ולבקש מהם המלצות ישירות על המוצר שלהם.

תהליך הרכישה

לאחר שבחרתם את הדגם הספציפי, בצעו השוואת מחירים על החנויות המציעות את הדגם. ישנן חנויות וירטואליות אשר אמנם לא מאפשרות לראות את המוצר במו עיניכם, אך לרוב יציעו מחיר זול יותר ותנאים נוחים יותר מחנויות החשמל הרגילות. לעיתים ברשתות הגדולות יש מבצעים (כמו למשל בתקופות של חגי ישראל) לכן אולי עדיף לחכות לזמן הזה לפני הרכישה. בחנות בדקו מה משך האחריות שהם מציעים, מה תנאי השירות של המוצר והחנות ואף מה מחיר ההובלה וההתקנה של המוצר אצלכם בבית.

אם כך, על מה יש לשים דגש?

כדי ליהנות מרכישה מוצלחת, יש להחליט תחילה על תקציב, גודל, דגם רצוי וחנות בה תקנו את המוצר. הקפדה על פרמטרים אלה, תוביל לקניית מוצר שישרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות.