האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

השוואת מחירים בין מכונות כביסה לפני הרכישה

resize

בשורות הבאות אנחנו ניקח אותך למסע קצרצר על כל מה שחשוב בבחירת מכונת הכביסה ונדבר על מפרטי המפתח שאתה צריך לחפש, בהתאם לתקציב שלך. ייתכן מאוד שתצטרך להתפשר על כמה תכונות. על פניו, לאחר שהבנת מהו תקציב היעד שלך לרכישת המכונה,  הבחירה צריכה לבוא ממקום מושכל והסתכלות לשנים קדימה. אך לפני ההסתכלות אל העתיד צריך רגע לעשות התבוננות פנימית אל תוך המכונה… גורם מרכזי בהחלטה איזו מכונת כביסה לבחור יהיה החלל בו תרצה למקם את מכונת הכביסה.  כדי לוודא מה גודל המקום ובהתאם לכך, כשאתה ניגש לחפש מכונות הדבר הראשון שתבדוק זה מה גודל המכונה.

הגודל כן קובע…

הגודל של התוף משתנה בדרך כלל בין 5 ק"ג ו 11 ק"ג. כש 7 ק"ג בדרך כלל מספיק עבור רוב משקי הבית.  חשוב מאוד לשאול את עצמך מהם דפוסי ההתנהלות עם הכביסה? בהנחה ואתם סטודנטים שמכבסים פעם באף פעם, אז אין ספק שמכונה בעלת תוף קטן תעשה את העבודה מצוין.  אם מדובר במשפחה קטנה גדולה ותדירות החלפת הבגדים היא גבוהה, אז מכונת כביסה בעלת תוף גדול היא בדיוק מה שתצטרכו.   "לעולם אל תדחסו מכונה מלאה בבגדים" אומרת אמא שלי, מומחית לכביסה נקייה ומושלמת.   מסתבר כי בתהליך הכביסה, בזמן גלגול הבגדים, מתרחשת גם פעולת הגלגול של הכימיקלים והמים והם צריכים לנוע בחופשיות ברחבי הבגדים.  לכן חשוב מאוד שהמכונה תתאים בדיוק לאופי החיים ולצרכים שלכם.

למעלה למטה

בשוק קיימים שני סוגים של מכונות כביסה: האחת, עם פתח עליון, שנמצא על המכונה.  השנייה, עם פתח קדמי, אלו הן המכונות הסטנדרטיות והמוכרות בשוק. החיסרון במכונות שפתחן נמצא למעלה הוא ברור מאליו, אין אפשרות להניח דברים על המכונה  אך מצד שני, כמו שהזכרנו למעלה שחשוב מאוד לדעת את המידות של המיקום בו תהיה המכונה, מכונה עם פתח עליון יכולה להתאים גם במקומות צרים יותר, בהם מכונה עם פתח קדמי לא תוכל  לקיים פתיחה מלאה של הדלת ואין אפשרות לפתוח את המכונה בזמן השטיפה, בניגוד למכונה עם פתח קדמי.  מכונה עם פתח עליון נוטות להיות קטנות יותר בנפח שלהן. שוב, בניגוד מוחלט למכונה עם פתח קדמי שהתוף שלה יגיע עד פי שתיים מהכמות.  לצורך העניין, אם תרצו לכבס שמיכות, תגלו כי זה לא הכי קל להכניס שמיכה כבד אל תוך מכונה עם פתח עליון כי הפתח שלה צר ותכולת התוף קטנה.

לחיות בשקט

שמעתם פעם על מכונות כביסה שמרוב שלא רק שהן מרעישות ומרעידות את כל הבית, כשהן מתחילות לרעוד הן זזות ופתאום אתה עלול למצוא את מכונת הכביסה בצד השני של החדר… הרעש החזק מתבצע בתהליך הסחיטה. כשאתם ניגשים לבחור מכונת כביסה תשאלו את הנציג שמולכם מהו רעש הפעולה שלה בעת הסחיטה, אם תרצו במכונה שקטה וכמעט בלתי מורגשת תבקשו לראות מכונה שרעש הסחיטה שלה הוא 70 דציבלים.

בוחרים מכונת כביסה שתישאר איתנו לאורך זמן…

זאת למעשה המטרה שלנו בבחירת מכונת הכביסה, אנחנו מצפים כי על אף השימוש המסיבי בה תוחלת החיים שלה תהיה ארוכה.  אנחנו צריכים לוודא שמכונת כביסה מצוידת באמצעים שישמרו עליה חזקה לעוד הרבה זמן, כגון: בולמי זעזועים (המיועדים בעיקר לזמן הסחיטה כדי למנוע את ריקוד המכונה). דבר נוסף הוא מנגנון אלקטרוני שתפקידו לזהות האם קיים חוסר איזון באופן פיזור של תכולת הכביסה בתוך התוף.  חשוב מאוד לבחון גם את החלק שמקיף את התוף, להלן: "הדוד" הדוד יכול להיות מנירוסטה או מפלסטיק אקרילי ויתרונו שהוא מגן על התוף.  במידה ויש ילדים, זאטוטים שרצים בבית ועלולים לפתוח את דלת המכונה, חשוב מאוד לוודא כי למכונה יש מערכת נעילה אוטומטית הן לדלת והן לכפתורים. כך שבמהלך הפעולה לא יהיה ניתן לפתוח את הדלת או לשנות את הגדרות הפעולה.

מחירי מכונת כביסה עם פתח עליון מתחילים ב 1500 ₪ ויכולים להגיע עד ל 6000 ₪.
מחירי מכונו כביסה עם פתח קדמי, מתחילים גם כן בסביבות ה- 1500 ₪ ויכולים להגיע עד ל- 10,000 ₪ (- כאשר מדובר במכונה עם קיבולת של מעל 7 ק"ג).

* שימו לב כי אתם יודעים מה כוללת האחריות שקבלתם במעמד הרכישה ולכמה זמן האחריות תקפה.  כמו בכל קנייה של מוצרי חשמל, האחריות היא לעיתים על חלקים ספציפיים במכונה, דבר שיכול להשתנות מפעם לפעם.