האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

המקרר הפסיק לעבוד – מה עושים?

resize

סיבות שונות עלולות לגרום לכך שהמקרר שלכם לא יקרר היטב ובמלוא התפוקה. ייתכן כי הדבר נגרם כתוצאה מכיבוי מקרי של בקרת הטמפרטורה, תקלה במערכת ההפשרה הגורמת להיווצרות ולהצטברות שכבת קרח בתקרת המקפיא, לכלוך המצטבר על סלילי המעבה הנמצאים מאחורי המקרר או מתחתיו ועוד. לעיתים נוכל לטפל בתקלה לבד, אולם בגלל חוסר ידע בתחום, נוכל ליצור תקלות נוספות. כדאי, אם כן, להזמין טכנאי מקרר לביתכם.

הטכנאי ישלול אפשרויות שונות לכך שהמקרר הפסיק לעבוד, כמו למשל נטייה של המקרר לעמוד בזווית לפנים הדלת, דבר אשר יגרום לכך שהדלת לא נאטמת כראוי ובכך פוגמת ביכולת הקירור שלו. בנוסף, קיימת גם אפשרות לכוון את רגליות המקרר, או לחילופין להגביה מעט את רגליו הקדמיות. לפעמים תקלה קטנה, כגון גומיות שחוקות וסדוקות מחייבות החלפתן. מדובר אמנם באביזר קטן אבל אי תקינותו עלולה לגרום לבעיות בקירור, ולכן נדרשת החלפתן. כך או כך ביקור טכנאי של א.מרכז השירות בביתכם הוא הזדמנות לביצוע בדיקה של מצבו של המקרר ואיתור תקלות פוטנציאליות העלולות להיגרם בשל שחיקת חלקים.

שירות מקצועי ויעיל

א. מרכז שירות מציע לכם לקוחות יקרים, חלקי חילוף מקוריים ותואמים של כל היצרניות והמותגים השונים של מכשירי החשמל, אשר ניתנים להשגה ולתיקון באמצעות שירות הלקוחות. בשל רגישות רכיביו של המקרר והצורך בידע מקצועי כדי לבצע תיקון כהלכה, רצוי בכל מקרה של חשד לתקלה כל שהיא במקרר – גם אם אתם חשים רק שהוא אינו מקרר כתמול שלשום – לקרוא לטכנאי. השירות יינתן לכם בו ביום ובסיום התיקון תימסר לידיכם תעודת אחריות על העבודה ועל החלקים.

על מנת ליהנות משירות תיקונים כולל (בבתיהם של רובנו ככולנו יש מוצרי חשמל רבים, לרבות כאלה שצפויים להתקלקל ולא בהכרח לעיתים רחוקות) רצוי ומומלץ לעשות ביטוח במסגרת החברה וליהנות מעלות מופחתת בכל תיקון המתבצע מעצם היותכם מבוטחים בה.

ממה אתם נהנים כשאתם מבוטחים ב א. מרכז שירות?

מעצם היותכם לקוחות מבוטחים בא.מרכז השירות, אתם נהנים ממגוון היתרונות של בעלי המקצוע בחברה המרכזית, תחת קורת גג אחת וממכלול המוצרים והשירותים בתחום החשמל. תוכלו לקבל מידע בא. מרכז שירות, ייעוץ והצעת מחיר לכל מוצר ולכל שירות.

ביקור ראשון של טכנאי מחברת א. מרכז שירות נערך ללא תשלום וללא התחייבות לרכוש שירות או מוצר בחברה. לאחר שתיחשפו אל היתרונות והתועלת הרבה הגלומה מעצם היותכם – כפי שמוצע ומומלץ לכם כאן ועכשיו – לקוחות של החברה, המציעה לכם את השירות המקצועי והאדיב ביותר, עם הטכנאים הטובים ביותר, תוכלו לעשות מבעוד מועד את חישובי העלות מול התועלת ותיווכחו לגלות, שכלקוחות החברה, אתם עשויים לחסוך כסף רב, להרוויח שקט, וביטחון.
אה, וגם מקרר עובד.