האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

המזגן לא מקרר – מה עושים?

resize

ראשית ועיקר- לא נחלצים. נרגעים. לא קרה דבר. יש פתרון מהיר. מצלצלים לא.מרכז שירות למוצרי חשמל ביתיים  ומקבלים מענה, תשובה ובעיקר- פתרון. מאפיינים רבים מבדלים את מרכז השירות הזה ממתחריו וממתגים אותו כמרכז השירות האולטימטיבי לתיקונים, לחלפים ולמוצרים חדשים.

חברה אשר שירות לקוחות אינו רק שם של אחת ממחלקותיה היותר חשובות אלא ביטוי לחובתה, למחויבותה ולאחריותה הבלתי מתפשרות כלפי הלקוחות, מעניקה שירות בו ביום בבית הלקוח, בשעות הנוחות לו.

המזגן לא עובד? לא תזיעו זמן רב. טכנאי השירות שייקרא לביתכם יגיע בתור זמן קצר, יבדוק ויאבחן את התקלה. במקרה שיידרש חלק חלופי, ייבחר רק חלק מקורי של החברה אשר המזגן הוא מתוצרתה. בסיום התיקון תימסר לידיכם תעודת אחריות המבטאת את אחריותה של החברה לתיקון.

ייתכן כי לא מדובר כלל בתקלה, אלא בכפתור שלא הופעל או במתג שהוזז למקום הלא נכון. בכל מקרה- ביקור וייעוץ בביתכם יינתן חינם במידה שלא נעשתה כל עבודה שהיא.

הפתרון לתקלה מצוי במרחק ספרות אחדות בלבד.  התקשרו כעת 1-700-50-95-55 והמזגן שלכם יתחיל לעבוד…

א.מרכז שירות מתמחה בשירות לשוק המוסדי והפרטי כאחד.  תוכלו לקבל שירות לתיקוני כל מוצרי החשמל הביתיים שלכם. החברה מציעה לכם ביטוח על מוצרי חשמל שעשוי להוזיל באופן משמעותי את ההוצאות שלכם על תיקונים, היות שכל תיקון שעלול להידרש יתבצע במסגרת הביטוח. לקוחות רבים נהנים זה מכבר מתשלום מופחת באופן משמעותי על תיקון מוצרי חשמל ביתיים רבים.

ייתכן כי חסר גז. ייתכן כי יום חם באופן חריג יוצר אצלכם תחושה כי המזגן אינו תקין אף שהוא פועל היטב. וייתכן, כמובן, שאירעה  תקלה באחד מרכיביו. בכל מקרה- אין צורך לשבור את הראש בחיפוש ובניסיון איתור הסיבה לכך שהמזגן אינו מקרר במלוא התפוקה. לשם כך נגישים וזמינים טכנאי השירות המקצועיים של החברה.

הניסיון מדבר

ניסיון רב של טכנאי המזגנים באיתור הגורמים לתקלות ולתיקונן מאפשר להם לאתר בתוך זמן קצר ביותר את הסיבה או את הסיבות לכך שהמזגן מגמגם או מושבת כליל. אף שבאזור ירושלים יש רבים המסתדרים גם ללא מזגן- מי מכם שאינם יכולים לעבור את הקיץ  ובעיקר את החורף הקר בלעדי המזגן- ודאי עשויים להידרש לטכנאי מזגנים.

חשוב שתדעו, כי יש לכם כתובת לקבלת שירות וטיפול בביתכם לתיקון כל מכשירי החשמל הביתיים בכלל והמזגנים בפרט. הזכות שלכם- לקוחות יקרים –  ליהנות מפעילות סדירה ורצופה, תקינה ובטיחותית של מוצרי החשמל הביתיים שלכם, היא החובה והמחויבות שלנו כלפיכם. היא גם האתגר המקצועי ואנושי שלנו להיות ראויים לבחירתכם בנו כספקי שירות.

א.מרכז שירות מוצרי חשמל ביתיים היא הכתובת שלכם בכל מה שקשור למכשירי החשמל. גם אם יש לכם שאלה שעלולה להיתפס על ידכם ולהיראות לכם כטיפשית- אל תהססו לשאול. כאשר מדובר במוצרי חשמל, הבטיחות והזהירות הן מעל לכול!