האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

תנור הסקה סולר

תנור הסקה סולר או גז?

ישראלים רבים בוחרים לחמם את ביתם בחורף עם תנור הסקה סולר או גז. למעשה, למרות חומר הבערה השונה מדובר בשתי אפשרויות דומות למדי מבחינת התפעול ואפקט החימום. יחד עם זאת, קיימים ביניהם מספר הבדלים שחשוב להכיר, ובכך נעסוק בשורות הבאות.

יתרונותיהם של התנורים

תנורי הסקה על סולר ועל גז מספקים יתרונות חשובים יחסית לאמצעי חימום אחרים. כך לדוגמא, בהשוואה למזגנים הם יוצרים אווירה מיוחדת ואיכותית בבית, עם אש בוערת שניתן לראותה לרוב דרך הזכוכית של האח. כל מי שיש לו כבר תנור הסקה בבית יודע שאין תחליף לתחושה האינטימית והנעימה כשבחוץ הרוחות סוערות. כמו כן, תנורים אלו פחות מייבשים את האוויר לעומת המזגן ואף ניתן להעמיד עליהם סיר עם מים שמתאדים והופכים את האוויר לעוד יותר לח. כמובן, יתרון חשוב נוסף של תנורי סולר או גז לעומת כל אמצעי חימום חשמלי, הוא אי הסתמכות על תשתיות החשמל. בישראל לא נדירות הפעמים במהלך החורף שהחשמל נופל, ובעיקר בימים קרים במיוחד כשכולם מדליקים תנורים ומזגנים. אם יהיה לכם תנור על גז או סולר לא תסבלו מהקור עד שמישהו ירים את השאלטר.

מלבד זאת, חשוב לדעת כי תנורים אלו קלים מאוד להפעלה ואינם דורשים התעסקות מרובה כמו קמין עץ. מבחינה זו, לתנור הגז יש יתרון מסוים כי יותר קל להפעילו מאשר את תנור הסולר, ואפילו אפשר לעשות זאת עם של רחוק. כמו כן, שניהם אינם דורשים התעסקות בהכנסת חומר הבעירה, וקל מאוד לשלוט ברמת האש והחימום שלהם. יחד עם זאת, בעוד שתנור גז בכלל לא דורש תחזוקה, תנור על סולר עשוי להידרש לניקיון מעת לעת.

לפרטים נוספים בנושא ולהזמנת תנור הסקה, פנו אלינו דרך האתר או התקשרו לטלפון: 073-2051017.