האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

תיקון תנורי חימום

תנורי חימום על גז

כמה עוד ידובר ויסופר על מהו אמצעי החימום המומלץ ביותר בחורף. כל אדם שנשאל יטען אחרת אבל בסופו של דבר יש כמה שיקולים עובדתיים שחייבים להתייחס אליהם.

אם נבחן את אמצעי החימום השגרתיים יותר כמו מזגן, רדיאטור או תנורי ספירלה נוכל לראות כמה סוגיות שצריך להתחשב בהן.

מזגן – הוא אחד מאמצעי החימום הטובים שקיימים כיום ואכן חשוב שיהיה מזגן בבית לצורך חימום מאסיבי ומיידי של החלל. יחד עם זאת, עבור הלילה – לצורך שינה – בעיקר בחדרי הילדים – לא ניתן לישון עם המזגן דולק שכן הוא מפזר אוויר אשר מייבש ולעיתים גורם לשיעול בקרב תינוקות וילדים. על כן מזגן הוא אמצעי חימום חשוב ונהדר אך הוא לא משרת את המטרה שלנו בכל שעות היממה ובחורפים הקשים חשוב לחמם גם בלילה.

רדיאטור – רדיאטור הוא גם אמצעי חימום נהדר היתרון שלו על פני מזגן שניתן להפעילו בלילה בבטחה ובשלווה והוא גם בטיחותי וגם איננו מייבש את האוויר. החימום שלו דואג כי תישאר לחות בחדר ואם רוצים להגבירה ניתן גם להציב עליו כלי קטן עם מים. החיסרון שלו לעומת זאת הוא העובדה שהוא 'זולל' הרבה חשמל ואנחנו רואים זאת משתקף בחשבונות החשמל שלנו.

תנורי ספירלה – קשה לומר שהיום כדאי ומומלץ להמשיך ולרכוש תנורי ספירלה. מדובר על תנורים שנמצאו לא בטיחותיים במיוחד במיוחד לבתים בהם יש קשישים או ילדים. התנור יכול להתהפך או ליפול וליצור לשריפה מסכנת חיים.

אם כך, כיצד ניתן לחמם את הבית בצורה הטובה ביותר?

הפתרון המושלם שניתן באמצעותו לחמם את הבית שלנו בצורה חסכונית, בריאה ובטיחותית היא באמצעות תנורי חימום המופעלים על גז. תנורים אלו חסכוניים מאוד בחשמל, בטיחותים לחלוטין לשימוש והחימום שלהם איננו פוגע באיכות האוויר ובלחות שבו.

במידה ויש לנו תנורי חימום על גז כדאי מאוד שיהיה לנו כהכנה, טלפון של טכנאי או חברת טכנאים עבור תקלות. מוצרי חשמל עתידם בשלב מסוים להתקלקל או להזדקק להחלפת חלקים וכו'.

חברת א.מרכז שירות הינה חברה המבצעת תיקון תנורי חימום. למידע נוסף אודות תיקון תנורי חימום גז צרו קשר עוד היום – 073-2051017 .