האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

תיקון הסקה

מה הדרך הנכונה ביותר לחמם את הבית?

בבית ישראלי ממוצע לרוב נמצא מזגנים פזורים בחדרים, מפזרי חום בבוידעם ואולי רדיאטור באחד מחדרי הילדים. מדובר בכמה וכמה סוגי חימום בעייתי ביותר אשר דווקא הולכים ונעלמים לטובת אפשרות עולה ומנצחת יותר מכולם.

החסרונות של אמצעי החימום ה'שגרתיים' יותר

מפזרי חום ותנורי ספירלה הם מוצרים אשר נמצאו והוכחו כלא בטיחותיים בעליל ועל כן אין יכולת להפעילתם כאשר איננו נמצאים בחדר בהשגחה מלאה. מהרגע שלא ניתן להפעילם כשאנחנו לא בהשגחה הם מתייתרים לנו לחימום חדרי ילדים ותינוקות בלילה.

במקרה של מזגנים האוויר שלהם מייבש במיוחד ועלול לגרום להתקפי שיעול במיוחד בקרב ילדים, פעוטות ואנשים אשר רגישים לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה.

במקרה של רדיאטור מדובר על מכונה זוללת חשמל אשר צורכת מאיתנו לא מעט כסף.

בסופו של דבר תנורי נפט

  • תנורי נפט הינם בטיחותיים ולא יכולים חלילה ליפול או להצית שריפה.
  • איכות החימום היא נהדרת ואיננה מייבשת את האוויר ולא יוצרת יובש ושיעול.
  • וגם מדובר בחיסכון כספי משמעותי מאוד לעומת צריכת החשמל של המזגן או של הרדיאטור.
  • העיצוב של תנור הנפט הוא עיצוב מדהים אשר ישתלב עם כל עיצוב קיים ואף יוסיף לו והוא איננו מפריע בעין כמו מזגן רצפתי או רדיאטור מלפני 20 שנה שעומד במרכז החדר עם כבל חשמל.
  • יתרון נוסף ואחרון של תנור הנפט הוא הפעולה השקטה שבאמצעותה הוא עובד ולא מניע איזה שהוא רעש רקע נלווה לפעולתנו.
היערכות למצב של תקלות –

כאשר יש לנו מערכת הסקה אנחנו צריכים להיערך לאפשרות כי יבוא יום וניאלץ לבצע בה תיקון מסוים. נטייתם של מכשירי חשמל לעיתים להתקלקל וחשוב לדעת כיצד להיערך לכך. חברת א.מרכז שירות הינה חברה אשר מבצעת תיקונים בכלל מכשירי החשמל הביתיים ובעסק. החברה מחזיקה טכנאיים מקצועיים ומיומנים במיוחד אשר יכולים בין היתר לבצע תיקון הסקה. כדי ליצור קשר עם החברה תוכלו לחייג לטלפון שמספרו 073-2051017 ולקבל מידע נוסף אודות שירותי התיקונים של א.. מרכז שירות.