האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מייבש כביסה על גז מחיר

מייבש כביסה אשר מופעל על ידי גז ולא על ידי חשמל אמנם לא חדש בשוק הישראלי (למעשה הוא קיים למעלה מ20 שנים) אבל הוא נכנס לתודעה של משפחות רבות רק בשנים האחרונות. אפשר לשייך את העליה של השימוש בו לנושא של העלאת המודעות לאיכות הסביבה, שימוש במוצרים אקולוגיים ועוד. כמובן כי מדובר בסופו של דבר בחיסכון בחשמל ואין מי שלא ישמח לחסוך בחשמל ובכסף. נכון יהיה לומר כי ישראל היא מדינה שהאקלים לה ברובו חם ורוב השנה יש שמש. אבל עדיין קיימת בעית ייבוש כביסה בשני מישורים. הראשון – בחודשי החורף עצמם זה לא פשוט להתמודד בלי מייבש ככה שממילא לתלות ולהוריד לא רלוונטי גם עבור 4 חודשי החורף. השני – אנשים רבים עדיין גם בקיץ לא בהכרח אוהבים לתלות ולהוריד כביסה מכיוון שחום השמש 'מעמלן' את הבגדים וגורם להם להיות נוקשים ולעיתים לדהות. בנוסף מדובר במטלה שלוקחת לא מעט זמן מה שלהרבה משקי בית אין להקצות.

ככה שאם ממילא קיים וברור הצורך במייבש כביסה בבית – מדוע לא ללכת על פתרון שמאפשר לנו חיסכון משמעותי בשנה בחשמל ובכסף?

נכון יהיה לומר כי מייבש כביסה גז מחיר ההתקנה יכול להיות יקר, יותר מלרכוש מייבש כביסה רגיל, אך בראייה לטווח הרחוק החיסכון שנקבל בחזרה יעלה בהרבה על הרכישה הראשונית.

בנוסף, התוצאה של הבגדים באמצעות מייבש כביסה באמצעות גז היא תוצאה מדהימה לעומת מייבש כביסה רגיל – הבגדים לא חווים למעשה את החשמל הסטטי שנוצר במהלך הייבוש במייבש כביסה רגיל והסיבים של הבגדים לא נפגעים. התוצאה היא כביסה הרבה יותר 'בריאה' לבגדים ולשמירה עליהם לאורך זמן.

אם כן, מה עוד נותר לעשות אם אנחנו רוצים להתקין מערכת של ייבוש כביסה באמצעות גז?

עלינו למצוא: חברה אשר תספק לנו התקנת מייבש כביסה על גז מחיר אטרקטיבי והמלצה על שירותיות טובה ונוכל לצאת לדרך.

חברת א.מרכז שירות הינה חברה מתקדמת ומובילה בתחום התיקונים עבור כל מכשירי החשמל בבית. ליצירת קשר חייגו עוד היום – 073-2051017.