האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מחמם מים על גז

 קנייה נכונה של מחמם מים על גז אריסטון

א. מרכז שירות מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של מחממי מים על גז, לרבות של החברה האיטלקית הידועה אריסטון. מדובר במחממים אמינים ויעילים המספקים לכם מים חמים באופן מיידי החשמל, חוסכים בהוצאות האנרגיה של הבית.

ממי לקנות את מחמם המים?

מחמם מים על גז אריסטון, או של כל חברה אחרת, אמור לשרת אתכם נאמנה לתקופה ארוכה ולספק לכם מים חמים בהתאם לצרכים, עם מינימום תקלות. על כן, חשוב לרכוש אותו מחברה אמינה ומוכרת כמו א.מרכז שירות, המחזיקה בוותק של יותר מ- 20 שנים ומאחוריה מאות רבות של לקוחות מרוצים, החל מאנשים פרטיים ועד לחברות גדולות. חברתנו גם מפעילה מערך תמיכה ושירות ומעבדת תיקונים מהירים ומתקדמים בכל אזור ירושלים מודיעין ובית שמש, ואנו מודעים היטב לצרכים השוטפים של לקוחותינו. לכן, כאשר אתם מזמינים מאיתנו מחמם מים בגז אריסטון תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מכשיר איכותי ואמין, ומענה לכל שאלה וצורך בתור לקוחותינו.

מחממי מים של מגוון חברות

כאמור, חברתנו משווקת מגוון מחממי מים בגז של יצרניות אמינות, מוכרות ומובילות בשוק העולמי, המציעות דגמים בעלי מאפיינים שונים. מדובר בחברות כמו יונקרס, רינאי היפנית, ואילנט וכאמור גם ברטה האיטלקית. כך לדוגמא, אנו משווקים את מחמם המים מדגם אריסטון המספק עד 16 ליטרים של מים חמים בדקה. מדובר במכשיר עם ארובה כפולה לפליטה ויניקה שניתן לחברו לדוד השמש, וניתן להתקין אותו בתוך או מחוץ לבית. כמו כן, לתנור הסקה זה בעל ההצתה האלקטרונית יש תצוגה דיגיטאלית ברורה ופשוטה להבנה, שבעזרתה תוכלו לכוון את הטמפרטורה הרצויה לכם בכל עת, בהתאם לשיקולי נוחות וחיסכון.

פנו אלינו לייעוץ מקצועי

חשוב להבין כי מחממי המים של החברות השונות נבדלים זה מזה במגוון מאפיינים, כגון האפשרות להשתמש בשתי מקלחות בו זמנית, כמות הליטרים בדקה של מים חמים, הטמפרטורה המרבית, אפשרויות כוונון החום, התקנה בחוץ ובפנים הבית, ועוד. על כן, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי לקבל ייעוץ מקצועי לפני רכישת מחמם מים בגז, ובכך לקבל מענה הולם לצרכיכם. לפרטים נוספים והזמנות התקשרו אלינו בטלפון 073-2051017 או בנייד 052-2867051.