האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מחמם מים מהיר בגז

מחמם מים מהיר בגז למקלחת ולאמבטיה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות ולהתקין בביתם מחמם מים מהיר בגז למקלחת או מחמם מהיר חשמלי, וזאת עקב מספר יתרונות מהותיים שמכשירים אלו מספקים. חברת א. מרכז שירות משווקת מגוון רחב של מחממי מים מהירים של מיטב היצרניות בישראל ובעולם, ומספקת מעטפת מקצועית שלמה ללקוחותיה לרבות ייעוץ לפני רכישה.

מהו מחמם מים מהיר למקלחת?

מחמם מים מהיר למקלחת נועד לספק לכם מים חמים בכל עת שתפתחו את הברז ותרצו להתקלח, וזאת באמצעות להבה של גז או גוף חימום חשמלי. למי שעדיין לא שמע על המחממים המהירים נכונה הפתעה: מדובר במכשיר שמשאיר מאחור את הימים שבהם היה צריך להדליק את דוד החשמל חצי שעה לפני המקלחת, ולאחר מכן לקוות שיישארו מים חמים עד שכל בני המשפחה יתקלחו. יתר על כן, מדובר במכשיר חסכוני מאוד שמחמם אך ורק את המים שבהם אתם משתמשים, וזאת בניגוד להדלקת הבוילר שמחמם את הדוד כולו – גם אם משתמשים רק בחלק קטן מהמים. בנוסף, עם המחממים המהירים אין בעיה של שכחת הבוילר דלוק, והכי חשוב – אתם נהנים מהמים באופן מיידי עם פתיחת הברז בדיוק בטמפרטורה הרצויה.

סוגים שונים של מחממי מים מהירים

יש להבין כי בשוק קיים מגוון דגמים של מחממי מים מהירים למקלחת ולאמבטיה, ושישנם הבדלים בין המכשירים מבחינות שונות. כך לדוגמא, מחמם מים מהיר לאמבטיה 5.5kw מאפשר ארבעה מצבים של זרימה, כאשר מידת החום של המים משתנה לפי עוצמת הזרם והעונה בשנה. כאמור, המכשיר פועל כל עוד המים זורמים על ידי הפעלה אוטומאטית על ידי לחץ המים, ואין כל מגבלה על הכמות שבה תרצו להשתמש. אמנם מדובר במכשיר פשוט לשימוש עם חיבור חד פאזי בלבד לחשמל, אך הוא מחייב התקנה של בעל מקצוע מיומן ומוסמך, בעל רישיון גז. מעבר לכך, חשוב לציין כי המכשיר מגיע עם צינור באורך מטר וחצי, שפופרת מקלחת ופטמות גומי.

כמה המלצות לפני הקניה

בין אם אתם בוחרים לרכוש ולהתקין את המכשיר בביתכם אנו ממליצים לבצע סקר שוק מאחר שהמחירים יכולים להשתנות מאוד בין המשווקים השונים. כמו כן, חשוב לברר האם המחיר כולל גם התקנה, האם המשווק מסוגל לבצע התקנות ומה העלות הנוספת במידה שישנה. מלבד זאת, חשוב מאוד לברר האם נתוניו הטכניים של המכשיר מתאימים לצרכים של דיירי הבית, למשל מבחינת כמות השימוש במים חמים, השטח הפנוי בבית, נוחות השימוש וקביעת הטמפרטורות, ועוד.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ולביצוע הזמנות פנו אלינו דרך האתר או התקשרו לטלפון 073-2051017 או במספר 052-2867051.