האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מחמם מים בגז יונקרס

מחמם מים בגז יונקרס, אריסטון ועוד

מחממי מים בגז נבדלים זה מזה במספר מאפיינים בסיסיים וכן ביצרנית העומדת מאחוריהם. בין היתר, בשוק ניתן למצוא מחמם מים בגז יונקרס, רינאי, ואילנט ועוד חברות נוספות. הדבר החשוב ביותר מבחינה זו הוא לקנות מחמם מים בגז של יצרנית אמינה ומוכרת. מאחר שמרבית האנשים מהשורה אינם יודעים לזהות מיהן היצרניות הטובות ביותר, ההמלצה היא לפנות אל משווק ותיק ומנוסה שאפשר באמת לסמוך עליו, כמו א. מרכז שירות. חברתנו מציעה שלל דגמים של מחמם מים על גז יונקרס, אריסטון ועוד יצרניות מובילות כמו ואילנט.

מספר דוגמאות למחממי מים שאנו מציעים

כאמור, רשותנו מחממי מים על גז של חברות מוכרות ואמינות בענף, המציעות דגמים שונים. לפניכם מספר דוגמאות של מחממים מבית היוצר של חברת אריסטון:

  • דגם מיני – זהו הדגם הבסיסי והקטן ביותר של מחמם של ואילנט שאנו מציעים, המסוגל לספק עד 16 ליטרים של מים חמים בדקה, בעל הצתה על ידי פיילוט וניתן להתקין אותו מחוץ לבית.
  • דגם טורבו– מדובר בדגם גדול יותר ומתקדם המסוגל לספק עד 20 ליטרים של מים חמים בדקה וניתן להתקנה הן בתוך הבית והן מחוצה לו. יתרון ברור ומובהק של דגם זה טמון באפשרות לחבר אותו אל דוד השמש. המשמעות היא שכל עוד יש שמש בחוץ המים בדוד מתחממים ומגיעים אליכם ישירות הביתה, מבלי התערבות ופעילות של מחמם הגז. יחד עם זאת, לאחר שהשמש שוקעת או ביום מעונן, בשעה שהמים בדוד יורדים אל מתחת לטמפרטורה הרצויה, מחמם המים נכנס לפעילות ומביא אותם בדיוק אל הטמפרטורה שרציתם. מבחינה כלכלית, אין ספק שזהו פתרון משתלם המפחית את ההוצאות על חימום מים למינימום ועדיין מאפשר לכם ליהנות ממים למים תמיד ובאופן מיידי. מעבר לכך, הדגם הזה מגיע עם פאנל תצוגה דיגיטאלית שבאמצעותו תוכלו לכוון את הטמפרטורה בה אתם מעוניינים, כך שתיהנו תמיד ממים בחום שאתם אוהבים ומעדיפים לשטיפת כלים ולרחצה במקלחת.
  • דגם טורבו – מדובר במכשיר בטיחותי מאוד בעל מאפיינים בסיסיים דומים לדגם הקודם, המגיע עם הצתה אלקטרונית וארובה כפולה ליניקה ופליטה. חשוב לציין כי בכל הדגמים אתם נהנים משיפור משמעותי באיכות החיים לעומת הסתמכות על דוד החשמל, שכן עם מחמם מים גז יונקרס או של חברה אחרת נגמרים החששות שמא לא יספיקו המים החמים לכולם. יתר על כן, אין צורך לחכות חצי שעה ויותר עד שדוד החשמל יואיל בטובו להביא את המים לטמפרטורה סבירה, ואין יותר בזבוז חשמל על דוד ששכחו לכבות אותו.

למידע נוסף על מחמם מים יונקרס ושל חברות אחרות שאנו משווקים, פנו אל נציגי חברתנו בטלפון 073-2051017 או במספר 052-2867051.