האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מחמם מים בגז אריסטון

מחמם מים בגז אריסטון, ואילנט וחברות נוספות

אנו ב- א.מרכז שירות גאים להעמיד לרשותכם מחממי מים בגז מתקדמים וחכמים, המגיעים מהיצרניות המובילות בעולם. מדובר במכשירים המספקים מגוון רחב של יתרונות ובפרט מים חמים לאורך השנה כולל בחורף, באופן מיידי וחסכוני. בין היתר, אנו מוכרים מחמם מים בגז אריסטון, מחממים של Vaillant וחברות נוספות.

כמה מילים על כדאיות הרכישה

בין אם אתם שוקלים לרכוש מחמם מים אריסטון או של כל חברה אחרת, מדובר ברכישה כדאית, חכמה ומשתלמת. מחמם המים יספק לכם באופן מיידי מים חמים כאשר תפתחו את הברזים במטבח או במקלחת, וזאת בהתאם לטמפרטורה שקבעתם בעצמכם. המשמעות היא שאינכם תלויים עוד בדוד החשמל כדי לקבל מים חמים, אינכם צריכים להמתין עד לחימום, וגם אינכם צריכים לחשוש שמא ייגמרו המים החמים באמצע המקלחת. יתר על כן, מדובר במכשירים החוסכים לא מעט בהוצאות על צריכת החשמל, בלא חשש שמא שכחתם לכבות את הבוילר כשיצאתם מהבית ובלי בזבוז מיותר. ואם לא די בכך, ניתן גם לחבר אותם אל דוד השמש ובכך ליהנות מחיסכון מושלם של מים חמים בחינם בימים שטופי שמש, כאשר מחמם הגז נכנס לפעילות רק בעת הצורך.

סוגים שונים של מחממי מים  של אריסטון

חברת אריסטון האיטלקית מייצרת דגמים שונים של מחממי מים בגז, הנחשבים לאמינים ויעילים במיוחד. כך לדוגמא, את דגם 16E אפשר לחבר אל דוד השמש ובכך ליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת הגז, והמכשיר גם מאפשר להתקלח בשתי מקלחות באותו הזמן במידת הצורך. בהתאם לשמו, המחמם של אריסטון מספק עד 16 ליטרים של מים חמים בדקה ומגיע לטמפרטורה מרבית של שבעים וחמש מעלות צלזיוס. לצד זאת, ישנם עוד מגוון דגמים של מחממי מים של אריסטון האיטלקית, בעלי אפשרויות והספקים שונים כגון מחמם 28 E המספק עד 28 ליטרים לשעה, וכדומה.

סיוע ברכישת מחמם מים בגז

מחממי מים בגז נבדלים זה מזה במספר היבטים המאפשרים לכם לרכוש מכשיר המתאים בדיוק לצרכיכם. אם אינכם בטוחים לגבי המכשיר המתאים אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל סיוע מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. למידע נוסף וביצוע הזמנות, התקשרו אלינו בטלפון 073-2051017 או בנייד 052-2867051.