האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

יונקרס גז מחיר

מחממי מים מיידים – מערכת שפועלת על גז

מי מאיתנו לא חש דיכאון עמוק כאשר הוא מגיע הביתה רוצה להיכנס למקלחת חמה והוא מגלה כי הוא שכח להדליק את כפתור החימום של הדוד. בעיקר בחורף מדובר בבעיה רצינית לתכנן בלו"ז מסודר ומאורגן את המקלחות של כולם על מנת לכולם יהיה מים. גם במקרים של דוד שמש, בחורף זה לא יספיק למקלחת אחת אפילו וחייבים להדליק את החשמל על מנת לזכות במים חמים. לעיתים קרובות אנחנו נתקלים במצב שלא לכל בני הבית יש מים חמים ואז צריך להמתין הרבה זמן כדי שהדוד יתחמם מחדש בעיקר אם מדובר בדוד מים גדול.

פתרון אחר אשר קיים היום – חימום מים מיידי על ידי מערכת גז. מערכת יונקרס היא מערכת חימום על ידי גז והיא פועלת גם עבור פתרונות למים חמים מיידים וגם עבור הסקת הבית על מערכת גז בחודשי החורף. המערכת של חימום המים יודעת לספק כמות מסוימת של מים חמים לפרק זמן מסוים ועל פי צריכה (מרגע פתיחת הזרם) היא דואגת כי המים יהיו חמים עד סוף השימוש. מדובר במערכת אשר שמה את הקץ על הימים בהם יצאנו במהרה ממקלחת קרה, הקץ להתחשבנות במקלחות על חשבון שטיפת כלים במים קפואים, הקץ להמתין בין מקלחת למקלחת שעה וחצי ולסיכום הנאה צרופה של מים חמים להנאתנו בכל עת. מדובר על השקעה כספית רק מבחינת ההתקנה אך התמורה שאנחנו מקבלים בחזרה היא משמעותית ביותר. מעבר למים החמים בכל עת שאנחנו מקבלים ומקלים על אורח החיים של כל בני הבית, אנחנו חוסכים בחשמל בצורה משמעותית שכן הגז זול בהרבה מהחשמל. בסופו של דבר מדובר על חיסכון גדול ותמורה גדולה במבחן התוצאה עבורנו ועבור בני ביתנו.

בחיפוש אחר מערכות יונקרס גז מחיר הוא שיקול אך חשוב לזכור כי המוצרים של יונקרס הם בעלי מוניטין ווותק רב והאיכות במקרה הזה עולה על כל שיקול אחר.

לתיקון מערכות גז ומכשירי חשמל בבית תוכלו ליצור קשר עם א.מרכז שירות החברה המובילה לתיקונים וטיפולים של מוצרי חשמל מכל הסוגים – 073-2051017 .