האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למזגן תדיראן

שירותי תיקונים וחלקי חילוף למזגנים של תדיראן

חברת א. מרכז שירות פועלת בתחום תיקון מזגנים כבר יותר מ- 20 שנה. חברתנו מתמחה בתיקון מזגנים של החברות המובילות בארץ ובעולם, לרבות תיקון מזגנים של תדיראן ואספקת חלקי חילוף מקוריים עבורם. השירות ניתן על ידי טובי טכנאי המיזוג שכולם מוסמכים, מיומנים ומנוסים, בעלי תודעת שירות גבוהה. הטכנאים יגיעו לביתכם בכול מועד מבוקש ויתקנו את המזגן עבור מחיר משתלם ועם תעודת אחריות מקיפה.

לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר

מזגני תדיראן נושאי תו איכות בינלאומי ותו תקן של מכון התקנים הישראלי. הפ נחשבים לטובים בשוק בהיותם מותאמים לתנאי האקלים בארץ ובהיותם מוצעים במספר סוגים לרבות מזגן מפוצל, מיני מרכזי ומערכות מולטי. לכן, כשזה מגיע למזגן תדיראן שלכם, המשרת אתכם סביב השעון בעונה החמה והקרה, מומלץ שלא להתפשר על פחות משירותי תיקון עם חלקי חילוף למזגנים של תדיראן כפי שחברתנו מעניקה. פחות מכך, והסתפקות בשירות זול ולא מקצועי המבוסס על חלקי חילוף זולים ולא מקוריים, עלול בהחלט להסתיים במפח נפש ובבעיה בלתי פתורה. מנגד, על ידי הזמנת שירותי חברתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיות וטובות. אנו מספקים ללקוחותינו שירות תיקונים מהיר ומקצועי בביתם בכול זמן ומועד המתאים לכם. השירות כולל את בדיקת מצבו של המזגן ובמידת הצורך מכשירי חשמל נוספים בבית כמו מדיח כלים, מקרר או תנורי הסקה. כמו כן, במידת הצורך נתקן את התקלה בעזרת חלקי חילוף למזגני תדיראן מקוריים ואיכותיים, אותם נרכיב ונתקין במכשיר שלכם על הצד הטוב, הבטוח והיעיל ביותר.

רכישת חלקי חילוף מטכנאי מוסמך

אתם יכולים להיות בטוחים שכאשר טכנאי של חברתנו מצביע על תקלה במאוורר או במדחס של המזגן, הוא צודק באבחנתו והבעיה תתוקן על ידיו על הצד הטוב והמקצועי ביותר בעזרת חלקי חילוף למזגנים של תדיראן בלבד. עלותם של החלקים המקוריים אולי תהיה יותר יקרה ממוצרים חלופיים ולא מקוריים המוצעים בשוק, אך אמינותם ויכולתם להבטיח את תקינות פעולת המזגן הינה הגבוהה ביותר.

הזמנת שירותי תיקונים וחלקי חילוף למזגני תדיראן

להזמנת שירותי תיקונים וחלקי חילוף למזגני תדיראן, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם חברת א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.