האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למזגן רכב

המקום הנכון עבור חלקי חילוף למזגן רכב

התקלקל לכם המזגן ברכב? נדרשים לחלקי חילוף עבורו? חברת א. מרכז שירות מעניקה שירות מקצועי, מהיר ואמין לתיקון מזגני רכב עם חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים של היצרניות המובילות בארץ ובעולם. השירות מסופק על ידי טכנאים מקצועיים ומנוסים במועד המתאים לכם עבור מחיר מעולה.

חשיבותם של מזגנים לרכב

אם לפני כשלושה עשורים מזגנים ברכב נחשבו למוצר מותרות, הרי שבעשור השני של שנות האלפיים מדובר במוצר בסיסי בכול מכונית חדשה או יד שנייה. מזגנים אלו הופכים את הנסיעה ביום קיץ לוהט או יום חורף מקפיא לאנושית ונעימה. מאידך, אם מזגן הרכב מתקלקל הדבר משפיע לא רק על איכות הנסיעה אלא גם על טיב הנהיגה שלנו. בין היתר, נהיגה ללא מזגן בתנאי אקלים קשים גורמת לנו להיות יותר עצבניים ופחות ערניים ומרוכזים. לכן, במידה והתקלקל המזגן ברכבכם חשוב שתתקנו אותו כמה שיותר מהר.

חשיבות חלקי החילוף למזגן הרכב

בחירת חלקי חילוף למזגן ברכב שאינם מקוריים או איכותיים אולי תעלה לכם פחות כסף, אולם לטווח הארוך תשלמו על כך ביוקר בגלל מזגן הממשיך לתפקד באופן לקוי. לכן, מומלץ שתפנו אל חברתנו ותזכו בשירותי תיקון מקצועיים המבוצעים בעזרת צוות מיומן, ציוד מתקדם וחלקי חילוף למזגן רכב מקוריים ואיכותיים. חלקי חילוף למזגנים לרכב המתאימים לסוג ודגם המזגן, המותקנים כהלכה והמבטיחים את תקינות המוצר לאורך זמן.

בעיות שונות במזגני רכב

אי תקינותו של מזגן הרכב שלכם יכולה לנבוע ממספר רב של סיבות, אשר הטכנאים שלנו אמונים על זיהוין ופתרונן בעזרת חלקי חילוף מתאימים ומקוריים. כך למשל, תקלות במזגן הרכב יכולות לנבוע מהסיבות הבאות:

  • צינורות המערכת – חוסר בידוד בצינורות מזגן הרכב גורמים לפליטת חום תחת ההגה באזור הרגליים.
  • בעיות בגז – יכולות לנבוע מחוסר בגז או דליפת גז וגורמות למזגן לא לקרר.
  • מדחס – אם המדחס התקלקל במזגן יש צורך להחליפו במדחס חדש.
  • סיבות נוספות – כדוגמת פילטר לא נקי, טרמוסטט תקוע, מפוח פנימי מקולקל או תקלה במדחס או במאוורר, וכן תקלות במעבה, מאייד, שסתום התפשטות, משאבת וואקום וקולט מייבש.
רכישה וההתקנה של חלקי חילוף למזגני רכב

לרכישת והתקנת חלקי חילוף מקוריים ומתאימים לסוג הבעיה והתקלה במזגן הרכב, ולהתקנתם באופן מקצועי ומוצלח, צרו קשר עם חברת א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכול צורך ובכול שעה ולספק את שירותינו עבור מחיר כדאי ומשתלם במיוחד.