האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למזגן אלקטרה

שירותי התקנת חלקי חילוף למזגן אלקטרה

למרות היותם מוצרים מעולים, גם מזגני עלולים לסבול מתקלות המתחילות בתפקוד חלקי ולקוי ומגיעות עד להשבתה מוחלטת של המכשיר. מצבים אלו ניתן לעיתים קרובות לפתור באמצעות חלקי חילוף למזגן אלקטרה המותקנים על ידי טכנאי מוסמך ומיומן של חברת א. מרכז שירות. מדובר בטכנאי המכיר היטב את מזגני אלקטרה על סוגיהם ודגמיהם השונים, נעזר רק בחלקי חילוף מקוריים ומעניק שירות מקצועי, יעיל ואדיב בבית הלקוח בכול יום ושעה מבוקשת. השירות מוצע עבור מחיר כדאי ומסופק עם תעודת אחריות כוללת עבור עבודות התיקון וההתקנה, ומתאים גם לפוליסת הביטוח של המוצר. בנוסף, אנו מוכרים ומתקנים מגוון מוצרי חשמל נוספים לבית לרבות תנורי אפייה, מקררים ומכונות כביסה.

סוגי מזגני אלקטרה ואיכותם

אלקטרה מתמחה בייצור מזגנים, והינה החברה הישראלית הגדולה והוותיקה בענף המיזוג ומוצרי החשמל. מזגני החברה מיוצרים בישראל במפעל שבראשון לציון וככאלו הם תומכים בכלכלה ובתעשייה המקומית. החברה מייצרת למעשה את כול סוגי המזגנים המותאמים לתנאי האקלים בישראל, כדוגמת הדגמים הבאים:

  • סדרת קלאסיק – מזגן עילי סטנדרטי המסופק עם שלט.
  • סדרת סופר המתקדמת שכוללת חיישני טמפרטורה מיוחדים לשליטה מדויקת בקור וחום החלל.
  • סדרת אינוורטר – מבוססת על טכנולוגיה חדשנית השומרת בעזרת וסת על טמפרטורת חדר קבועה ויציבה, וזאת בנוסף להוספת לחות לאוויר הממוזג.
  • אינוורטר סופר – שדרוג של סדרת האינוורטר שמשביח גם את אוויר החדר בעזרת מטעני חשמל חיוביים.
  • סדרת סמארט – מזגנים חסכוניים במיוחד בצריכת החשמל בזכות הפסקת פעולת המכשיר כשאין אף אחד בחדר.
  • מערכות מולטי – חוסכת בעלות ההתקנה באמצעות חיבור של מספר יחידות קירור פנימיות אל מדחס חיצוני אחד.

גם מזגני אלקטרה אינם חסינים בפני תקלות

כאמור, למרות היותם מזגנים מעולים ומומלצים גם הם אינם חסינים בפני תקלות, וזאת מעצם היותם מכשירים מורכבים הכוללים בין היתר מערכות חשמל, מכאניקה, אלקטרוניקה וגז. לכן, כשצצה בעיה במזגן שלכם, על מנת להבטיח את המשך עבודתו באופן יעיל ואיכותי, חשוב לבצע את עבודות התיקון עם טכנאי מוסמך, מנוסה ואמין כפי שחברתנו מספקת. זהו טכנאי היודע לזהות, להגדיר ולטפל באופן נכון ומדויק בבעיה, בעזרת כלים וציוד מקצועי וחלקי חילוף מקוריים ומתאימים של אלקטרה.

לשירותי תיקון והתקנה

לשירותי תיקון מזגנים והתקנת חלקי חילוף למזגני אלקטרה, ולקביעת פגישה ללא מחויבות בביתכם, צרו קשר עם א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.