האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למזגן אלקו

התקנת חלקי חילוף למזגן אלקו – מקוריים בלבד

חברת א.מרכז שירות הידועה במקצועיותה ואמינותה, מספקת שירותי תיקון והתקנת חלקי חילוף למזגן אלקו מקוריים בלבד. מדובר בחברה ותיקה הפועלת בתחום כעשרים שנה ומספקת שירותים אדיבים ויעילים בעזרת טכנאי מזגנים מוסמכים ומנוסים בביתו של הלקוח. השירות מסופק בכול מועד מבוקש, עם מחיר משתלם והוגן, לרבות תיקונים במסגרת פוליסת הביטוח של המזגן.

איכותם של מזגני אלקו

בעשור האחרון עולה הביקוש בקרב הציבור הישראלי למזגני אלקו בזכות היותם מוצרים איכותיים המציעים קשת רחבה של יתרונות מהותיים. אחד היתרונות הגדולים של מזגנים אלו טמון בהיותם חסכוניים במיוחד בצריכת החשמל. החיסכון יכול להגיע גם לפער של שלושים אחוזים לעומת מזגן רגיל וסטנדרטי. בנוסף, הטכנולוגיה המתקדמת של מזגנים אלו מסוגלת לשמור על טמפרטורה רצויה ואחידה בחלל החדר. כמו כן, מזגנים אלו משביחים את האוויר הנכנס לתוך הבית בעזרת מסנן אלקטרו סטטי ומסלקים במהירות ריחות לא נעימים בעזרת מסנני פחם מיוחדים. מעבר לכך, מדובר במזגנים שקטים במיוחד ופשוטים לתפעול. יחד עם זאת, משובחים ככול שיהיו עדיין מדובר במוצר מורכב ורגיש אשר עלול להתקלקל עם הזמן ולהידרש לתיקון והחלפת חלקים.

כל סוגי חלקי החילוף

עימנו תוכלו לרכוש ולהתקין כל חלק חילוף מקורי הנדרש עבור מזגן האלקו שלכם, כולל בין היתר:

  • שלט למזגן – נוטה להתקלקל לעיתים תכופות.
  • פילטר – במידה והפילטר הקיים במזגן נקרע, נסדק או נשבר.
  • תרמוסטט – אחראי על עוצמת עבודת המזגן ומסופק עם כול החלקים הנדרשים.
  • מרכיבים מרכזיים במזגן – עלותם יחסית גבוהה ומורכבים בעיקר ממדחס ומנוע.
שירותי טכנאי מזגנים מקצועי

בחברתנו עובדים טכנאי מזגנים מקצועיים ומנוסים בסטנדרטים הגבוהים, ומספקים שירות לקהל לקוחות פרטי, מוסדי ועסקי. אנו נתפנה לקריאתם במהירות ונגיע אליכם במועד הנוח לכם תוך זמן המתנה קצר, לרוב עוד באותו היום ויכול להיות גם בשעות מאוחרות. בבואנו לביתכם תיהנו משירותינו המקצועיים הכוללים בדיקת עבודתו ותקינותו של המזגן באופן יעיל ומדויק, ומתן ייעוץ מקצועי והצעת מחיר ללא עלות או מחויבות. זאת לצד אפשרות של בחינת מוצרים חשמליים נוספים בבית כדוגמת מקררים, מכונות כביסה ומדיחי כלים.

להתקנת חלקי חילוף למזגן אלקו

לשירותי תיקון, רכישה והתקנה של חלקי חילוף למזגן אלקו, ולקבלת עוד פרטים בנושא, צרו קשר עוד היום עם א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.