האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

הסקה בגז

שירותי הסקה ביתית בגז – מקצוענות ואיכות

החברה הוותיקה והמובילה א. מרכז שירות פועלת בשוק מוצרי החשמל, חימום והסקה ביתיים כבר מעל שני עשורים. חברתנו מציעה ללקוחותיה שירותי הסקה בגז מקצועיים, איכותיים ומקיפים עבור מחממי מים, תנורי הסקה בגז והסקה מרכזית בגז לרבות צנרת ותשתיות. שירותינו כוללים ייעוץ, מכירת והתקנת מוצרי הסקה ביתית בגז, תיקונם במקום או במעבדת החברה גם במסגרת פוליסת ביטוח, ומתן אחריות כללית. כמו כן, אנו אמונים על תיקון מזגנים ומילוי גז ואספקת חלקי חילוף מקוריים עבור מוצרי הסקה בגז. כול זאת ועוד, עם מערך שירות מקצועי ואדיב עד לבית, בזמינות גבוהה ושעות עבודה גמישות.

רכישת מערכות הסקה וחימום בגז

מערכות הסקה ביתית בגז הפכו למבוקשות בקרב הציבור עקב מגוון סיבות, כדוגמת הפסקת התלות בחברת החשמל שלעיתים קרובות אינה עומדת בימי החורף בעומס. מערכות אלו שאנו משווקים, מוכרים ומתקנים כוללות מחממי מים בגז איכותיים ומתקדמים הפועלים על בסיס טכנולוגיות חדישות, חסכניות ויעילות. מוצרים אלו יחסכו לכם את הטרחה בלזכור להדליק ולכבות את הדוד או לכוון את הטיימר שלו, וכן יחסכו בעלויות חשמל עבור שימוש במים חמים. בנוסף, מחממי המים שאנו מספקים מונעים בזבוז הנדרש עד ליציאת מים חמים מהברז, ומכשירים אלו גם מאפשרים לכוון בנפרד לכול ברז ברחבי הבית את גובה הטמפרטורות המבוקש.

התקנת מערכות הסקה בגז

חברתנו מספקת שרותי התקנת מערכות הסקה בעזרת טכנאי גז מוסמכים, מנוסים, מיומנים ואדיבים. הטכנאים אמונים על התקנת סוגים שונים של מערכת הסקה ומוצרי חשמל, לרבות מערכות הסקה מרכזית בגז. השירות עצמו מסופק בביתו של הלקוח במהירות וביעילות, בדרך כלל ביום ההזמנה עצמו. את עבודת ההתקנה הצוות שלנו מבצע באופן מוקפד ואחראי המבטיח מניעת תקלות במערכות אלו.

תיקון וחלקי חילוף

ניסיון רב שנים מאפשר לנו לפעול מול יבואני היצרניות הגדולות בעולם בתחומי הגז והחשמל. שיתופי פעולה אלו מניבים חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים אותם אנו מציעים ללקוחותינו כחלק ממערך תחזוקה ותיקון של מוצרי ומערכות הסקה בגז. חלקים מקוריים ואיכותיים אלו, לצד עבודות תיקון מקצועיות של טכנאי גז מנוסים, יבטיחו את חזרת מכשיר ההסקה בגז לתפקוד מיטבי ומלא כמו מוצר חדש. בנוסף, אנו מספקים תעודת אחריות על כול מוצר או שירות שאנו מספקים.

לשירותי הסקה בגז

לרכישת, התקנת ותיקון מוצרי הסקה בגז ולקבלת ייעוץ מקצועי ומידע נוסף בנושא, צרו קשר עוד היום עם חברת א. מרכז שירות בטלפון 073-2051017.