האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מכונת הכביסה הפסיקה לעבוד – מה עושים?

resize

בבתים רבים  מכונת הכביסה עובדת שעות רבות. שימוש תכוף במכונה בהכרח גורם לשחיקת חלקיה. תקלות שונות עלולות להשבית את המכונה. מה עושים? את המעשה הפשוט, הטבעי והמתבקש: פונים אל א.מרכז שירות מוצרי חשמל ביתיים ובכך מבטיחים כי טכנאי שירות של המרכז יגיע לביתכם עוד היום, לא אחת בתוך זמן קצר ביותר, בשעה הנוחה והמתאימה לכם.

תקלות שונות עלולות לשבש את פעולת המכונה וחלקן- להשביתה: תקלה בחיבור למערכת המים, חלק פגום, שנפגע והתעוות, כפתורים תקועים או לחצנים שיצאו ממקומם בלוח הבקרה המכאני או שיבוש בכרטיס הפיקוד של לוח הבקרה הדיגיטאלי, המאפשר שימוש בתכניות כביסה חלופיות על פי סוגי הכביסה. חלקים שעלולים להישחק ולהיפגם הם אטם הדלת ( שרוול הגומי), הסגר של הדלת, צינור ניקוז המים ועוד.

מאחר שאתם, הלקוחות, אינכם טכנאי מכונות כביסה- הדבר הנכון לעשותו הוא להזמין שירות של טכנאי שזה מקצועו.

גם כאשר תחושת הבטן שלכם אומרת כי מדובר בתקלה קטנה, זניחה, אשר אין הכרח להזמין איש מקצוע לתיקונה, מומלץ לא לקחת סיכון. מה שעשוי להקל עליכם להחליט לאלתר ולא להסס כלל כאשר חלה תקלה מכל סוג שהיא במכונת הכביסה הוא – הצטרפותכם אל הסכם השירות הקבוצתי המוצע לכם בעלות של 30 ₪ בלבד. בכך אתם קונים שקט תעשייתי וביטחון כי התקלה תתוקן בו ביום ולא תידרשו לשנות את סדר היום שלכם: שעת ביקור הטכנאי תתואם אתכם מראש ותיקבע לשעה הנוחה לכם.

תיקון בבית הלקוח

שירות החברה מעניק כיסוי מלא למונח – במקום ובזמן הנוחים והמתאימים לכם. טכנאי מטעם החברה יגיע לביתכם בשעה המוסכמת ובכך לא ייכפה עליכם בזבוז זמן. חשוב לציין, כי השירות מוצע למכונות כביסה מתוצרתן של היצרניות המובילות בעולם בתחום ייצור מוצרי חשמל בכלל ומכונות כביסה בפרט. עוד חשוב לציין, כי כל חלק שתידרש החלפתו יוחלף בחלק מקורי או חלופי של החברה ובכך יתאפשר חידוש פעילותה של המכונה ללא עיכובים.

כלקוחות החברה  מומלץ לא רק להימנע מכל סיכון אלא לא להמר על יכולתכם לתקן תקלות במו ידיכם. לא אחת- דווקא במקום שבו אתם חשים וחושבים כי אתם עשויים להועיל- אתם עלולים להזיק. אין סיבה לוותר על הזמנת טכנאי שלנו אם וכאשר חלה תקלה במכונת הכביסה.

אין ספק כי לעיתוי הכביסה יש חשיבות רבה. יש פריטים שונים שחשוב לנו לכבס מעכשיו לעכשיו, בעיקר אם וכאשר מדובר במדי ייצוג בכלל ובמדי צבא בפרט או בבגדים שאין לנו תחליפים להם.

א מרכז שירות מוצרים ביתיים מספקת אפוא את שירות התיקונים האפקטיבי והאולטימטיבי של מכונות כביסה מכל סוג ומכל דגם של כל יצרנית המתמחה בייצור מכונות כביסה ובשיווקן.

אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי טכנאי מטעם החברה יתקן כל תקלה במכונה ויאפשר לכם לנצל אותה וליהנות ממנה עוד היום.