האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

מדוע חשוב שטכנאי מוסמך יבצע מילוי גז מזגנים?

resize

מילוי גז מזגנים מתבצע כתוצאה מתקלה או דליפה. יחד עם זאת, המילוי לבדו אינו מספיק משום שיש צורך בזיהוי של מקור הדליפה ובאיטום שלה. את מקור הדליפה ניתן לאתר באמצעות גלאי אלקטרוני מגנטי בו מחזיק כל טכנאי מוסמך. חשוב להזמין את הטכנאי כדי לבדוק מה הסיבה לדליפה, לבצע את המילוי ולהבטיח אפקטיביות של המזגן לאורך זמן.

יש מספר סיבות המוכיחות מדוע חשוב שטכנאי מוסמך יבצע מילוי של גז מזגנים. ראשית, חשיפה אל הגז מסכנת חיים ועשויה ליצור בעיות בריאותיות בלתי הפיכות. לקוחות פרטיים המעוניינים לחסוך את ההוצאות על הזמנת טכנאי לא יודעים כיצד להתמודד עם מקור הדליפה, לאטום אותה לצמיתות או לבצע מילוי באמצעים הנכונים. שנית, חשוב להזמין טכנאי וליהנות מתקופת אחריות. רק איש מקצוע אמין ומנוסה מגבה את הלקוח ומונע עוגמת נפש. האחריות ניתנת על שלל שירותים נלווים, כגון טיפול בנזילות מים מהמאייד או מהמעבה, תיקון דליפות ומילוי גז רגיל או ירוק.

נימוקים מקצועיים להזמנת טכנאי

מבחינה מקצועית ישנם נימוקים ברורים לחשיבות של הזמנת טכנאי מוסמך. כאשר המזגן ממוקם במקום שהגישה אליו קשה או בלתי אפשרי, הטכנאי ייאלץ לקשור את עצמו בחבל ולהסתכן על מנת להגיע אל מקור הדליפה ולבצע את המילוי. פעולות מן הסוג הזה לא עומדות ברפרטואר האפשרויות של לקוחות פרטיים, גם אם יש להם רקע טכני וניסיון מסוים בעבודה מול מזגנים.

נימוק נוסף כאשר אל כמות הגז וסוג הגז שצריך למלא. ההבחנה העיקרית היא בין גז המתאים למזגנים ישנים שיוצרו לפני שנת 2005, לבין מזגנים חדשים שעובדים עם גז ידידותי לסביבה.

הטכנאי יבדוק מה מצב הגז הקיים בתוך המזגן, יספק הצעת מחיר בהתאם לעלות חומרי הגלם והעבודה ויבצע את המילוי בצורה מדויקת. ככל שחסר יותר גז כך מחיר השירות עולה, אולם זו היא הוצאה הכרחית. מזגן לא יכול לפעול ללא גז וכל יום בו אין מספיק גז גורר שורה ארוכה של בעיות טכניות. בנוסף, התפוקה של המזגן קובעת כמה גז הוא צריך וגם כאן טכנאי מוסמך יכול להיות לעזר רב.

איש מקצוע שנותן יחס אישי

חשוב להזמין טכנאי מוסמך לצורך תיקוני מזגנים מכל הסוגים, מילוי גז חסר או איתור דליפות. עלות המילוי אינה כוללת שירותי איתור ותיקון אך היא נחשבת להשקעה כספית לגיטימית. במילים אחרות, השוואה בין מכשירי חשמל אחרים בבית ועלות האחזקה שלהם לבין שירותי טכנאי מוסמך אינה משאירה מקום לספק: הטכנאי הוא איש מקצוע מיומן הגובה מחירים נוחים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

היחס האישי גם הוא מהווה פקטור משמעותי בהזמנת טכנאי לצורך שירותי תיקון מזגנים או מילוי גז. טכנאי מוסמך עם המלצות מספק ייעוץ והכוונה, עומד לרשות הלקוח לצורך התאמה בין הצרכים של הבית לבין יכולות המזגן ומספק ליווי צמוד מהרגע הראשון. בסופו של דבר, הטכנאי הוא איש המקצוע היחיד המורשה להתעסק עם הגז ולהציע שירותי תיקונים. במדינה כמו ישראל אי אפשר לחיות בלי מזגנים יעילים וההתנהלות מול הטכנאי היא חלק חשוב מאיכות החיים.