האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

למה חשוב לפנות לטכנאי מייבשי כביסה על מנת להחליף חלקים?

resize

צינור למייבש כביסה מחיר

תקלות נפוצות במייבש כביסה

מייבש כביסה הוא למעשה סוג של פן גדול, שאמנם לא נוטה להתקלקל בקלות, אך זה קורה. בדרך כלל, הטכנאי מייבש כביסה שיגיע לטפל בתקלה יפתור את הבעיה תמורת כ- 250-500 ₪. עם זאת, הכל תלוי בסוג התקלה ובסוג החלק החלופי הדרוש לפתרונה. 90% מהתקלות במייבשי כביסה נובעות מתקלה בגוף החימום, התרמוסטט או הרצועה המסובבת את התוף.

כיצד תזהו את סוג התקלה? הנה כמה דוגמאות:

  • הבגדים נותרו רטובים – הבעיה נובעת מתקלה בצינור יציאת האוויר. בדקו אם המסנן והפילטר נקיים. במידה והם נקיים אך הבעיה לא נפתרה, פנו לטכנאי.
  • המייבש לא מחמם – הבעיה נובעת מתקלה בגוף חימום. אל תחשבו פעמיים, והזמינו טכנאי שיתקן או יחליף את הגוף.
  • התוף עובד לסירוגין – הבעיה נובעת מעומס יתר על התוף, אשר מחליט לעבוד עם הפסקות. אולי הכנסתם כמות גדולה של בגדים למייבש, או שקיים צורך בתיקון התוף או הרצועה.

טכנאי מוסמך למייבש כביסה

על אף היותו מכשיר חשמלי פשוט במהותו, קורה שהוא מתקלקל ודורש החלפת חלקים. בחלק מהמקרים ההחלפה לא תהיה כדאית מבחינת כללית. עדיף כבר לקנות מייבש כביסה חדש.  בשנים האחרונות המחירים של מייבשי כביסה צנחו באופן חד, למרות שעדיין מדובר בסכום כסף לא קטן.
לכן בחלק מהמקרים החלפת חלק זה או אחר יכולה דווקא להבטיח חיסכון כספי ולהאריך את אורח חייה של המכונה בכמה שנים טובות. זאת בתנאי, כמובן, שפונים לטכנאי הנכון שמעבר לתעודה רלוונטית יציע לכם את הידע הנרחב שלו. הוא ידע במדויק איזה חלק חלופי נדרש למכונה שלכם וידע לבצע את התיקון במינימום זמן ועלות.

שירות תיקונים מקצועי ובמחיר הוגן

החלפת חלק זה או אחר במייבש כביסה דורשת את התערבותו של איש מקצוע, הן במטרה לחסוך בהוצאות מיותרות על רכישת מייבש חדש והן במטרה לא לקנות חלקים שאתם כלל לא צריכים. אנו בחברת א.מרכז שירות מציעים לכם את ניסיוננו העשיר בתחום תיקוני מייבשי כביסות, מעמידים בפניכם אנשי צוות מיומנים ומספקים לכם שירות תיקונים בבית הלקוח עם זמינות גבוהה ואחראיות מלאה. השירות מסופק ללקוחות פרטיים, עסקים מוסדיים באזור ירושלים, מודיעין והסביבה, לכל סוגי מייבשי כביסה וגם במסגרת פוליסות הביטוח.

חלקי חילוף לייבש כביסה

במידה ונתקלתם בצורך להחליף במייבש הכביסה שלכם חלק זה או אחר, כדאי שתדעו את סדרי הגודל של המחירים, וכך תדעו אם הטכנאי שלכם גובה מכם מחיר הגון:

  • גוף חימום – אחד החלקים החשובים במכונה האחראי על חימום האוויר. הוא ממיר את האנרגיה החשמלית לחום. מחירו עומד על כ- 300-450 ₪.
  • תרמוסטט עבודה – התקן השולט על טמפרטורת האוויר החם הרצוי ומפסיק את פעולת החימום בהתאם לצורך. מחירו עומד על 220-250 ₪.
  • תרמוסטט ביטחון – חלק האחראי להשבתת המנוע בעת עומס רב עליו. גם מחירו הוא כ- 200 ₪.
  • רצועה – היא אחראית לסובב את תוף המייבש על ידי העברת כוח המנוע לתוף. גם היא נוטה להיסדק או להיקרע. מחירה נע סביב 250 ₪.

מייבש הכביסה שלכם התקלקל והנכם זקוקים לטכנאי מקצועי אמין שגם יספק לכם חלקי חילוף איכותיים? הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר עוד היום והתקלה שלכם תטופל בהקדם!