האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

כיצד עלינו לבחור טכנאי מייבש כביסה

resize

מרכז שירות מציע ביטוח גלובלי המוזיל את עלות הביקורים והתיקונים בבית הלקוח, מה גם שהוא מאפשר ליהנות משירות טכנאי ייעודי וייחודי לתיקון כל אחד ממוצרי החשמל, אשר כולם מוצעים למכירה ולתיקון במרכז השירות. קיום כל המוצרים והשירותים תחת קורת גג אחת –פיזית וניהולית חוסך זמן וכסף, שניים משלושה המשאבים היקרים ביותר לכל אדם.
העדפת טכנאי שיכול לספק לכם, על פי צורך, חלקים מקוריים של מייבש הכביסה אף היא טבעית ומתבקשת. היכרותו של הטכנאי את המכונה מקלה על הטיפול שמתבצע בתוך זמן קצר
ומקצרת באופן משמעותי  את הזמן מהתקלה עד לתיקון המאפשר המשך שימוש.
יש סיבות טובות לבחירה בטכנאי מייבש כביסה מ-א.מרכז השירות:

  • השירות מקצועי ויעיל.
  • השירות מתבצע בבית הלקוח באותו יום שבו מתקבלת הקריאה, להוציא מקרים חריגים.
  • חלקי חילוף מקוריים מהווים ערובה לשמירה על איכות המכשיר ובטיחותו.
  • בסיום כל תיקון ניתנת ללקוח תעודת אחריות.
  • כל לקוח זכאי לביקור ראשון ולייעוץ חינם.
  • ותק וניסיון מהווים תעודת בטיחות כשלעצמה.

טכנאי מייבשי כביסה  מכיר לפני ולפנים את מנגנוניהן של מכונות הכביסה והמייבשים של היצרניות המובילות בעולם. הוא יסייע לכם לבחור את המכשיר הטוב והחסכוני ביותר שייתן לכם מענה מושלם לפרופיל השימוש שלכם במכונה ובמייבש.

הנגישות והזמינות של בעל מקצוע מהשורה הראשונה בנושא תיקון מכשירי חשמל היא מרכיב מהותי המשפיע על הבחירה. עצם הידיעה כי אם וכאשר תחול תקלה היא תתוקן בתוך זמן קצר ביותר, יש בה כדי להרגיע.

הסכם שירות (ביטוח למוצרי חשמל)

שירות התיקונים המתבצע במסגרתה  של פוליסת הביטוח שהמרכז מציע ללקוחותיו מוזיל, כאמור, את סך כל התשלומים. יש לכך משמעות רבה כאשר מדובר במספר בלתי מבוטל של מכשירי חשמל, אשר הניסיון של רובנו-ככולנו מלמד כי הם מועידם לקלקול בשלב כל שהוא, ודאי המכשירים שעובדים ברציפות.

עיניכם הקוראות עדות: טכנאי חשמל מאומן ומיומן הנמנה עם הטובים באנשי המקצוע של מרכז השירות הוא הטכנאי שאתם מחפשים והוא הטכנאי שאתם יכולים למצוא אותו.

באופן טבעי הצורך בהפעלת מייבש כביסה הוא בעיקר בחורף אבל גם כאשר אנחנו נדרשים, לעתים, לכבס מדי צבא ולייבשם בתוך זמן קצר – המייבש הוא כלי חשוב המאפשר לנו לייבשם במהירות. לכן חשוב שהוא יהיה תקין ושמיש בכל עת, לא רק בחורף.

כאשר אתם יושבים ורושמים את כל הפרמטרים החשובים והרלוונטיים לבחירת טכנאי מייבש כביסה אתם יכולים למצוא מתאם מושלם בין התכונות המאפיינות את הביקוש ובין התכונות המאפיינות את ההיצע של טכנאי מכונות ייבוש שמציע לכם א.מרכז השירות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים, ייעוץ או כל שאלה שתעלה לכם.