האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

טיפים לרכישת תנורים והסקות

resize

פתרונות חימום כגון תנורים והסקות מאפשרים לנו לעבור בשלום את תקופת החורף. התפקיד של פתרונות אלו הוא בין היתר לייצר עבורנו סביבה נעימה בטמפרטורות אחידות, המונעות הפרשי קור וחום, מחלות, נזקים בריאותיים ועוד. גם במדינה עם מזג אוויר ים תיכוני כמו ישראל יש חשיבות גדולה עבור רכישת תנורים והסקות. היצע המוצרים וחוסר הידע של הלקוחות עלול למנוע רכישה מוצלחת ולגרום עוגמת נפש רבה. המטרה של המדריך לרכישת תנורים והסקות היא לעזור ללקוחות בכל רחבי הארץ גם לקראת החורף וגם בתקופות רגועות יותר. החשיבות בבחירת מוצר איכותי הינה רבה, שכן מוצר ברמה גבוהה יחסוך לכם בעתיד צורך בטכנאי מזגנים, טכנאי תנורים או תיקון כל מוצר חימום אחר בו תבחרו. במאמר זה ניתן דגש על טיפים חשובים לרכישה נכונה של תנורים.
הטיפ העיקרי לקראת רכישת תנורים והסקות הוא לבדוק היטב את ההתאמה של המוצר אל מאפייני החלל והסביבה. יש הבדל בין חימום דירת מגורים של שלושה חדרים לבין חימום וילה או בית צמוד קרקע. האפקטיביות של פתרונות חימום מסוימים תלויה במידה רבה בהתאמה שלהם לצרכים ולאופי השימוש. קשה לצפות ממערכת הסקה להצליח לחמם בית של מאות מטרים ללא תמיכה הולמת. מעבר לכך, עדיף להחליט מראש האם לרכוש תנור חימום עבור הסלון, המטבח וחדרי השינה, או האם להעדיף חימום ריצפתי או מערכת הסקה כללית.

קביעת תקציב ושיקולי בטיחות

שני טיפים נוספים לרכישת תנורים והסקות מתייחסים אל התקציב ואל שיקולי הבטיחות. הטיפ הראשון הוא להחליט על מסגרת תקציב מסוים ולהימנע מהוצאות מיותרות. לא כל התנורים החדשים, העוצמתיים והמאסיביים מתאימים עבור השימוש הפרטי שלכם. השוו בין המפרט הטכני של התנור לבין האופן בו אתם צפויים לנצל אותו. במידה ואתם מבלים את רוב החורף בתוך הבית, העדיפו לרכוש מערכת הסקה חסכונית והקפידו על תחזוקה תקופתית לצורך מניעת בזבוז אנרגיה. שיקולים מן הסוג הזה תקפים גם לגבי משפחות עם ילדים, קשישים ובני גיל הזהב. פתרונות חימום יכולים להפוך במהירות לסכנות נפשות והתפקיד שלכם הוא למנוע זאת באמצעות רכישת מוצר איכותי ובטוח.
הטיפ השני הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי שיקולי הבטיחות המלווים שימוש בפתרונות חימום מסוימים. זכרו כי אמצעי החימום יכולים להגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד, בעיקר בחודשי החורף בהם הם פועלים ללא הפסקה. מקמו את אמצעי החימום הניידים במרכז החדר ולא ליד קירות, הרחיקו מהם את הילדים ואת חיות המחמד ובשום פנים ואופן אל תשתמשו בהם לצורך ייבוש בגדים או חפצים אחרים. בדקו את צריכת חשמל של המוצרים וודאו כי הבית שלכם מסוגל להתמודד עם העומס.

אחריות והובלה

חברות העוסקות במכירת פתרונות חימום והסקה לא תמיד מציעות אחריות ארוכת טווח או הובלה עד בית הלקוח או העסק. בדקו מראש האם החברה מציעה שירות מן הסוג הזה, בררו מה כוללת תקופת האחריות ונסו לקבל הטבות על הרחבה שלה. הטיפול בתנורי חימום ובמערכות הסקה עשוי להיות חלק מתקופת האחריות וכך לחסוך מכם הוצאות נוספות.
בעת רכישה של מוצרי חימום מורכבים או כבדים יותר מרדיאטור יש צורך גם בהובלה והתקנה. שירות זה חיוני עבור יעילות המערכת ויש לו משמעות כלכלית. בדקו אילו חברות שילוח יספקו לכם שירותי הובלה ובררו על אופי ההתקנה. אל תחתמו על האישור עד שההתקנה מסתיימת והמוצר עובד לפי ההבטחות.