האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

איך לבחור מכונת כביסה

resize

מכונת כביסה אמורה לשרת אותנו לאורך שנים ולכן רכישה שלה מתבצעת אחת לתקופות ארוכות בלבד. בעת בחירה במכונת כביסה רצוי לקחת בחשבון גורמים כגון צריכת חשמל, חיסכון במים וכמובן קיבולת. בנוסף, לא רצוי להתבסס רק על המחיר ומאוד כדאי לבחור מכונה המיוצרת על ידי חברה אמינה ומוכרת. בעיות במכונת כביסה עלולות לגרור הוצאות גבוהות ובלתי צפויות ואפשר להימנע מהן באמצעות שימוש במספר טיפים.

התאמה של מכונת כביסה לצרכי המשתמשים מבוססת על נתונים טכניים. המטרה של המכונה היא לשמור על איכות הבגד ולנקות אותו בצורה אופטימאלית, תוך חיסכון במשאבים ואריכות ימים. הסוג הראשון של המכונות כולל פתח עליון, בעוד הסוג השני הוא עם פתח קדמי. מכונות כביסה עם פתח עליון הן צרות, נוחות לשימוש ומתאימות בעיקר לחדרים צפופים. מנגד, מכונות עם פתח קדמי הן סטנדרטיות יותר ויכולות להכיל עד פי שתיים מהכמות. מעבר לכך, במכונות גדולות משך זמן הכביסה הוא בדרך כלל ארוך יותר. ההמלצה היא לרכוש מכונה העולה בקנה אחד עם הצרכים של המשפחה.

איסוף מידות ועוצמת רעש

מבחינת מידות, הגובה של מכונת כביסה הוא בערך 90 ס"מ והעומק הוא 60 ס"מ. במכונות עם פתח קדמי הרוחב הוא גם כן 60 ס"מ, לעומת מכונות עם פתח עליון בהן הרוחב הוא 45 ס"מ בלבד. הטיפ בהקשר הזה הוא לבדוק שיש מספיק מקום למכונה, לחיבורי החשמל ולצינורות המים. בדיקה נוספת מתבצעת סביב המקום הפנוי עבור הדלתות, או הצורך בברז מים וצינור הרקה. כל מכונת כביסה חייבת לעמוד באופן יציב על 4 הרגליים, ולכן כאשר הרצפה אינה ישרה נדרש כיוון של הרגליות.

טיפ נוסף לרכישת מכונת כביסה הוא לשים לב לעוצמת הרעש. במידה ואתם מתכוונים למקם את המכונה באיזור מרכזי בבית, או בקרבת חדרי השינה של ההורים, התינוקות או הילדים, העדיפו מכונה שרעש פעולתה בשעת הסחיטה עומד על 70 דציבלים בלבד. רוב החברות המייצרות מכונות כביסה מפרסמות בצורה בולטת נתונים מן הסוג הזה. התייעצו עם אנשי מקצוע ובדקו אילו מבין המכונות הקיימות היא גם שקטה, גם יעילה וגם חסכונית.

החשיבות של תכניות כביסה ומהירות סחיטה

הטיפ שלנו הוא לרכוש מכונת כביסה עם תכניות כביסה מגוונות ככל האפשר. יש תכניות שקובעות את הטמפרטורה בלבד, לעומת תכניות המיועדות עבור פעולות כגון השריה, הרתחה וסחיטה. מכונה סטנדרטית כוללת לא פחות מ-15 תכניות, אולם עליכם לבדוק כי התכונות שלהן אכן מתאימות לאופי השימוש הצפוי. תכניות נוספות מייקרות את עלות המכונה ולא תמיד יש בהן צורך. במקביל, אנו ממליצים על רכישת מכונה בה ניתן לשלוט על מהירות הסחיטה. מהירות גבוהה מניבה סחיטה חזקה, החוסכת אנרגיה במידה ובוחרים להשתמש לאחר מכן במייבש כביסה. מצד שני, מהירות סחיטה נמוכה שומרת על בדים עדינים ואינה מאיצה את הבלאי של המכונה.

בחברת א. מרכז שירות ישמחו לעמוד לרשותכם כבר מהרגע הראשון של בחירת מכונת כביסה. יש לנו את הניסיון הדרוש על מנת לבחור יחד איתכם מכונה מושלמת, שתשרת את המשפחה לאורך שנים רבות ובמינימום של הוצאות בלתי רצויות.