האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

איך לבחור מזגן טוב

resize

שירותי תיקון מזגנים בדומה לשירותים אחרים הדורשים טכנאי מקררים או מכונות כביסה הנם חיוניים ביותר. הסיבה לכך היא שמזגן הוא אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר לאיכות החיים שלנו. במדינה חמה כמו ישראל לא מדובר על פריבילגיה, אלא על חלק בלתי נפרד מהאופן בו ניתן להתמודד עם הפרשי הטמפרטורות בין העונות השונות. אנחנו בחברת א. מרכז שירות נשמח לעמוד לרשותכם בכל השלבים של בחירת מזגן, ולהציע מספר טיפים שיבטיחו רכישה משתלמת, נוחה ופשוטה.

הגדרת צרכים ומטרות

הטיפ העיקרי בעת רכישת מזגן הוא להגדיר מראש את הצרכים הסובייקטיביים ואת מטרת מערכת המיזוג. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל המזגנים פועלים בצורה דומה ועל בסיס עיקרון זהה. יש מזגנים המיועדים לחללים גדולים ותעשייתיים, מערכות מיזוג למשרדים ואיזורי קבלת קהל ומזגנים לדירות ובתים פרטיים.

באמצעות הגדרה של הצרכים ניתן למנוע הוצאות בלתי רצויות ולרכז משאבים בפלטפורמת המיזוג האידיאלית. את הצרכים ניתן להגדיר על פי ניסיון העבר, לפי מסגרת התקציב הקיימת ותוך כדי התייעצות עם אנשי מקצוע. ההגדרה של התקציב קובעת איזה סוג של מזגן יספק את המענה המקיף, היעיל והחיוני ביותר לצרכי הבית, העובדים או הדיירים. זהו טיפ מרכזי ומאוד חשוב להציבו בראש סדר העדיפויות עוד לפני רכישת מזגן.

הבדלים בין מזגנים וחברות

טיפ נוסף עבור רכישה מוצלחת של מכשירי חשמל בכלל ומזגן בפרט, הוא לשים לב להבדלים בין החברות השונות. הטכנולוגיות החדשות המאפשרות שימוש חסכוני במזגן באות לידי ביטוי אצל החברות המובילות בעולם. עדיף להשקיע עוד כמה מאות שקלים במזגן איכותי וחסכוני, מאשר להתפשר על מזגן באיכות ירודה ולסבול מתקלות חוזרות ונשנות. גם בנושא הזה ישמחו היועצים של א. מרכז שירות ללוות אתכם: לנו יש את הניסיון והידע הדרושים על מנת לעזור לכם להבין מהם ההבדלים בין החברות השונות, וכיצד הבדלים אלו יכולים להשפיע על הרכישה שתבצעו.

התקנה, אחריות ואיסוף מידות

יש עוד מספר נושאים שכדאי לבדוק בעת רכישת מזגן חדש. ראשית, בררו לגבי ההתקנה של המזגן או עלויות נוספות שאינן מופיעות על גבי המחיר הראשוני. ההתקנה אמורה להיות מגולמת בעלות המזגן ובכל מקרה רצוי לבדוק לגבי מקצועיות המתקינים, הניסיון והמיומנות שלהם. שנית, אל תתביישו לשאול על תקופת אחריות. רכישה של מזגן היא הוצאה לטווח הארוך ואחריות היא חלק חשוב בתנאי השירות. יש מזגנים הנמכרים עם אחריות על מדחסים או חלקי מנוע בלבד, לעומת אחרים הכוללים איסוף והחזרה של מוצרים תקולים מבית הלקוח או העסק.

התפקיד שלכם הוא לקרוא היטב את תנאי האחריות ולוודא כי הם עולים בקנה אחד עם הצרכים הקיימים. לבסוף, רכשו מזגן המתאים לגודל החלל. אספו מידות בעצמכם או בקשו מנציג של חברת המיזוג להגיע על מנת לראות מקרוב את התנאים בהם צפוי המזגן לפעול. כך תוכלו להבטיח יעילות מקסימאלית של מערכת המיזוג ולחסוך גם בהוצאות חשמל.

חברת א. מרכז שירות מספקת שירותי תיקון, מכירה ותחזוקה של מוצרי חשמל בייתיים העומדים בשורה הראשונה עם המוצרים המובילים בעולם. יש לנו ניסיון של מעל 20 שנה ולקוחות במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי. צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ובואו לקבל הצעת מחיר משתלמת על רכישת מזגן חדש.

עוד טיפים ניתן לקבל באתר משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים.