האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

חלקי חילוף למייבש כביסה

resize

מייבש הכביסה שלכם התקלקל? לנו יש חלקי חילוף בשבילכם – התקשרו כעת 02-5851919
יש מספרים שלא שוכחים.

מי מאתנו לא נוכח מדי פעם לדעת, עד כמה חלק קטן עושה הבדל גדול? מי מאתנו לא ראה, שמע או קרא על פרט שאינו בהכרח גדול שהיה ההבדל שבין להיות לבין לחדול?

כאשר חלה תקלה במכשיר חשמל מסוים, בין אם בעיצומה של פעילותו ובין אם לפני תחילתה ולכן מונעת אותה, אנחנו חשים, לא אחת, עד כמה גדולה היא תלותנו בטכנאי שעשוי לתקן אותה ובכך למנוע מאתנו לא רק עגמת נפש ובזבוז זמן אלא אף נזק.

בשל התלות הרבה שלנו במוצרי חשמל, אשר לא ניתן לתאר שגרת חיים בבית בלעדי רבים  מהם, יש חשיבות רבה להתקשרות עם מרכז שירות שבו מוצעים לנו מוצרים ושירותים נלווים שנותנים לנו מענה מיטבי בנושא זה.

אף כי א.מרכז שירות מציע ומאפשר ללקוחותיו ליהנות ממוצרי החשמל של החברות העולמיות שהן מותג בתחום זה, תמיד עלול לחול קלקול במכשיר חשמל, לרבות בטוב ובאיכותי שבהם, מכל סיבה שהיא, ולכן תמיד אנחנו עשויים או עלולים בכל מקרה זקוקים לשירות מקצועי של טכנאי חשמל.

כאשר ביום חורף גשום וקל (כצפוי, במועד הכי פחות מתאים, אף שאין מועד מתאים לתקלות ולקלקולים)  מתקלקלת מכונת ייבוש הכביסה- מה עושים?

ראשית, נרגעים ו.. מרגיעים. שנית, מתקשרים לאלתר אל א. מרכז שירות ומדווחים על התקלה. הצלצול הגואל מתחיל שרשרת של פעולות מהירות וממוקדות לתיקון התקלה.

טכנאי של החברה יגיע לביתכם בתוך זמן קצר ביותר עם כל הציוד והחלקים הנדרשים. אם  וכאשר תידרש החלפת חלק של המכונה, הטכנאי יחליף אותו בחלק מקורי של היצרנית, כך שלא ייוותר ספק באשר להתאמתו.

תעודת האחריות שתקבלו על החלק ועל העבודה תהווה אות ואישור לביצוע התיקון הנדרש, לאיכותו ולבטיחותו. תיקון מהיר של המכונה יאפשר לכם לייבש את הכביסה גם ובעיקר בימים שבהם לא ניתן לתלות אותה לייבוש מחוץ לבית.

אין הכרח להתייבש עד להגעתו של טכנאי מקצועי לביתם לצורך בדיקה ותיקון מכונת ייבוש. לקוחות החברה נהנים לא רק ממוצרי חשמל איכותיים אלא גם מהמערך האפקטיבי של שירות תיקונים שמעניקה החברה.

על מנת למנוע הוצאה מיותרת , מוצע ומומלץ לכם לעשות הסכם שירות שנתי, אשר יבטיח לכם, תמורת הוצאה זניחה ביחס לתועלתה שקט וביטחון שמעניקה הידיעה כי כל אימת שתחול תקלה במכשיר חשמלי בביתכם, יבוא אליכם נציג החברה ויתקן אותה.

לקוחות רבים שמכונת הייבוש שלהם "החליטה" להתקלקל ביום חורף רטוב וקר, שבו לבד מתפילה עשוי להועיל רק טכנאי שירות של חברה גדולה ומקצועית אשר לקוחותיה הם היקר בנכסים שלה.