האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
חייג עכשיו -
02-5851919
ליחצו לחיוג מהיר

התקנת מחמם מים בגז בירושלים, מודיעין והסביבה

resize

מחפשים מערכת חימום מים בגז פלוס מתקין מחמם מים באזור ירושלים? אנחנו בדרך 02-5851919

יש סיבות שונות להתקנת מחממי מים בגז ובהן- עומס יתר על רשת החשמל והגברת התלות בה. לא אחת הרשת אינה עומדת בעומס ולכן נדרשת ומבוקשת חלופה. טכנולוגיות חדשות מאפשרות כיום להסתייע בהן כמקור לצריכת אנרגיה ובהן- מחממי מים בגז.

חימום מים בגז פוטר את הצרכנים מהצורך  להדליק את הדוד ולזכור לכבותו או לכוון את הטיימר בכל פעם כאשר משתנה פרופיל השימוש והצריכה במים. יתרון נוסף של אמצעי חימום זה הוא העדר הצורך להמתין תוך כדי בזבוז מים עד להופעת המים החמים בצנרת.

מי מאתנו לא נקלע מימיו למצב שבו, המים לא חמים בחורף אלא פושרים ולא אחת אף זה לאט. דגמים חדישים ומשוכללים של מחממי גז מאפשרים לכוון כל ברז בבית בנפרד לטמפרטורה הרצויה, החל מהטיפה הראשונה. בכך ניתן למנוע תופעה שבה, כאשר שימוש בו זמני ביותר מאשר ברז אחד משפיע על הטמפרטורה (כלומר – מוריד אותה).

אחד היתרונות החשובים של חימום מים בגז הוא שהתשלום נגבה רק עבור המים החמים שנצרכו בפועל בתקופה שבה אנשים מחשבים בקפידה שימוש במכשירים זוללי חשמל ו… כסף כל מכשיר חלופי שחוסך כסף ונותן תוצאה לא פחות טובה- בלשון המעטה במקרה זה- מועדף עליהם.

התקנה מקצועית, איכותית ובטיחותית

לאחר שבחרתם את שיטת החימום הגיע זמן להזמין טכנאי להתקין בביתכם את המחמם. חברת א. מרכז שירות מציעה לכם מגוון יתרונות, מקצועיים, טכניים ואנושיים, אשר כל אחד מהם מהווה סיבה מספיקה כשלעצמה להזמנת מוצרים ושירותים.

החברה מעמידה לרשותכם ולשירותכם טכנאי גז מוסמך ומקצועי, בעל ניסיון עשיר ומגוון, בהתקנת מערכות ומכשירי חשמל ביתיים. השירות ניתן בבית הלקוח בו ביום שהוא מוזמן ונדרש, להוציא מקרים חריגים או אילוצים טכניים אובייקטיביים. כאשר מדובר במחמם גז – יש חשיבות מכרעת, לא אחת קריטית ( כפי שאנחנו נוכחים באחרונה, לצערנו, כאשר תקלות במערכת הגז או אי הקפדה מספיקה של אנשי המקצוע האמורים לוודא את בטיחותה המלאה גורמות אסונות) למקצועיות הטכנאי. אם אתם רוצים לישון בשקט ולהתעורר בביטחון- אתם יודעים לאן מומלץ לכם לפנות…

החברות הגדולות והחשובות בעולם

קשר עם יבואניהם של מותגי היצרניות החשובות והגדולות ביותר בתחום מוצרי החשמל והגז מאפשר לחברה להציע ללקוחותיה חלקים מקוריים בלבד. כאשר חלות תקלות וקלקולים ונדרשת החלפת חלקים- מקוריות החלק מהווה לא פעם תנאי הכרחי לאפשרות להחזיר את המכשיר לכשירות מיטבית ולהפוך אותו "כמו חדש".

טכנאי החברה מעניק לכם תעודת אחריות על המוצר ועל העבודה עם סיום העבודה ובכך מעגן עת הבטחתו לאחריות בכתובים.

כאשר את יוצרים קשר עם מרכז השירות- באמצעות שיחת חינם או מילוי פרטיכם בטופס המקוון המופיע כאן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תיענו לאלתר. ביקור ראשון וייעוץ ניתנים חינם!

בין אם אתם לקוח מוסדי או פרטי- השירות שתזכו לו יהיה מקצועי ויסודי ללא דופי. על מנת להבטיח את עצמכם בכל מקרה – רצוי ומומלץ לעשות בחברה פוליסת ביטוח מקיפה, המאפשרת לכם ליהנות משירות תיקונים במסגרתה, מה שמוזיל את העלויות – לא פעם באופן משמעותי ביותר.

נ.ב. החברה מתחייבת לעשות את הדבר שהיא עושה מזה שנים רבות- מעניקה שירות מקצועי, אשר לקוחות רבים שבים ומסתייעים בו פעם אחר פעם לשביעות רצונם המלאה.